#3 , 29 nov 2011 17:11
hij werkt er nu ongeveer 6 maanden, vorige week was zijn laatste week bij interim en toen zou hij een contract krijgen van de firma waar hij tewerkgesteld is, hij is vandaag terug gaan werken, maar vorige week vrijdag, dus laatste dag interimcontract kreeg hij van zijn baas van de firma waar hij werkt te horen dat hij geen contract onbepaalde duur krijgt maar dat die baas wil verder werken met weekcontracten, maar ingeschreven rechstreeks bij die firma, dus niet met interimcontracten, de afspraak was zes maand geleden, na interimperiode krijg je vast contract .... maar nu lijken ze daaronder uit te willen muizen heb ik zo het gevoel, mijn vriend werkt dus voor firma x als onderhoudsmecanicien op verplaatsing, firma x heeft dus contract lopen tot eind december bij een andere firma waar mijn vriend werkt, normaal gezien ging hij dus in januari gewoon tewerkgesteld worden in een andere firma maar nog steeds onder contract van firma x, begrijp je ? maar nu denk ik dat het de bedoeling is dat ze hem gewoon maar losse contracten gaan geven tot eind december , mag dit ?