Nieuwe wet ivm BIV?

JPV
Juridisch actief: Ja

Re: Nieuwe wet ivm BIV?

#16 , 23 nov 2011 20:49

via de link die jezelf gepost hebt, kan je dat berekenen...

WindowsXP
Topic Starter

#17 , 23 nov 2011 20:56

via de link die jezelf gepost hebt, kan je dat berekenen...
Hahhaah.. heb gekeken en geprobeerd maar sorry.. lijkt beetje "arabisch" voor mij! :s

Zou jij dat voor mij kunnen doen? :D

Ps: gaat de nieuwe wetregeling ALLEEN voor de BIV gelden of ook voor de jaarlijkse taks?

JPV

#18 , 23 nov 2011 20:57

BIV = BIV, da's geen verkeerstaks.

Reclame

siesken

#19 , 29 nov 2011 10:28

Vroeger hadden we de inschrijvingstaks,die werd afgeschaft omdat hij in strijd was met europa.
Dan hebben ze maar de BIV opgericht zonder boe of ba,is dat dan niet in strijd met europa??????
En nu gaan ze ons nog wat meer geld uit ons zakken jagen.

WindowsXP
Topic Starter

#20 , 25 dec 2011 01:51

Vroeger hadden we de inschrijvingstaks,die werd afgeschaft omdat hij in strijd was met europa.
Dan hebben ze maar de BIV opgericht zonder boe of ba,is dat dan niet in strijd met europa??????
En nu gaan ze ons nog wat meer geld uit ons zakken jagen.
Ja echt eh! Echt niet normaal!

Betaalt de belgische burger al niet genoeg om met bijv. een nieuwe bmw 3serie te rijden???????!!!!!!!!!!!!

Kijk maar eens wat je als biv moet betalen.. je valt echt achterover!

JPV

#21 , 25 dec 2011 08:04

Niemand die je verplicht met een BMW3 te rijden.

WindowsXP
Topic Starter

#22 , 25 dec 2011 21:07

Ja ja ma JDV'ke.. kom op eh!!! Ze moeten ook nog wat menselijk blijven hé.. OF IS HET MSS EENS TIJD VOOR EEN BELGISCHE REVOLUTIE!!!!????? Juist gelijk in al die Afrikaanse landen onlangs????? Word het mss eens tijd dat de belgische burgers eens gaan laten zien DAT ZE NIET ALLES MEER ZOMAAR PIKKEN VAN WAT DE STAAT HUN OPLEGT?????

JPV

#23 , 25 dec 2011 21:47

In de Afrikaanse landen gaat men op straat omdat hij vader/kind/vriend/... doodgeschoten, gemarteld, verdwenen, ... werd.

In België zal men dus betogen omdat ze 100 Afrikaanse maandlonen moeten uitgeven aan de BIV op een BMW3. Niet in mijn naam.

Terug naar “Praat café”