Is hun goed recht om dat te willen. Uw vader zal wel beslissen wat hij wil.Hallo,
Kort samengevat: moeder pas overleden, vader nog behoorlijk van slag wat begrijpelijk is. Broer en schoonzus trekken mijn vader sterk naar hun toe en willen dat hij naast hun komt wonen, 45 km vandaan .
Wie uit verbale bedreigingen naar u toe? Uw vader? Of uw broer?Hij uit verbale bedreigingen naar mij in bijzijn van getuigen, stuurt bedreigende sms'en dat ik me niet mee moet moeien anders staat ie op mijn oprit van het huis.
Zelfde vraag? Wie probeert uw andere broer en zus te overhalen? Uw vader of uw broer?Probeert andere broer en zus over te halen hun erfdeel af te staan zodat pa geld heeft voor zijn oude dag.
Om wat te bekomen? Wat wil je eigenlijk?Wat te doen?
Klopt niet in dit geval. Kinderen erven in dit geval NIETS van hun moeder. Alles gaat naar de langstlevende ouder.Als bepaalde kinderen de erfenis van de moeder weigeren dan gaat de erfenis over op de kleinkinderen.
In elk geval, als later de vader overlijdt, dan hebben de kinderen die het deel van de moeder geweigerd hebben nog maar recht op enkel de erfenis van de vader die dan maar 50% ( iets meer ) bedraagt van het geheel van het ogenblik dat vader en moeder leefden.
Ofwel heeft de bedreigende broer geen inzicht, ofwel heeft zel inzicht en veel kinderen.