Ik woon op het tweede verdiep. Mijn onderbuur op het gelijkvloers. Mijn onderbuur is een sigarenroker die zéér regelmatig op zijn terras zijn ding doet. Echter en dan vooral in zomer natuurlijk staan ook onze ramen van de slaapkamer en living open. Met als gevolg dat die sigarenrook bij ons binnen komt en echt een ondraaglijke stank veroorzaken.
Ik ben al enkele malen met deze buur gaan praten, om tot een vergelijk te komen doch zonder resultaat. Hij is advocaat, die van zijn echtgenote niet mag binnen roken om gezondheidsredenen. Hij praat niet met mij, integendeel hij negeert mij wat als hij iets zegt, zegt hij het tegen zijn vrouw die het dan tegen mij vertelt. Echt een onhoudbare situatie op deze manier. Ik heb het al pratend geprobeerd en nu de laatste keer heb ik gedreigd om een emmer water over zijn verdoemenis te gooien. De volgende emmer zou dan uit de beerput komen, of dit effect heeft gehad weet ik niet.
Wat kan ik daartegen doen, tenslotte veroorzaakte hij reukhinder waardoor ik niet meer op een normale manier mijn raam kan open zetten?
Hopelijk krijg ik hier een positief antwoord op,
Eddy