Zit ook in een schrijnende situatie
Sinds begin feb 2011 uit elkaar, heb men 2 kids (10 en 13)dan niet meer kunnen zien tot half maart.
Op die 6 weken tijd heeft ze de kids gebrainwasched tot en met zodat ik nu voor hun de slechtste papa ben ter wereld.
Voor hun besta ik niet meer... ze wil me dus emotioneel kraken door mijn kinderen af te nemen... financieel ook natuurlijk hehe daar is ze tot op heden nog niet ingeslaagd.
Heeft zodanig cinema kunnen spelen voor de vrederechter dat ik men kids mag zien elke 2 weken op vrijdagavond gedurende 2 uur !!!
Rechter wou mij geen wknd geven om de 2 weken daar hij eerst een advies wou van een kinderpsychiater.
Advies psycholoog: zij dienen dringend in therapie te gaan om de scheiding te verwerken, ik dien asap uitbreiding van van mijn omgangsrecht te hebben onder begeleiding van het ACW.
Feiten.. nog steeds geen antwoord van de rechter voor een herziening van mijn omgangsrecht en zij wil niet in therapie gaan.
Heb over PAS al redelijk wat gelezen en er zitten enorm veel gelijkenissen in ...
Ben echt bang wat de toekomst gaat brengen..men dochter is geblokkeerd wij waren vroeger 2 handen op 1 buik ,nu mag en durft ze niet meer met mij te spreken
Elk bezoek bij men kids is om moedeloos van te worden.. ze antwoorden niet op mijn vragen, negeren me dus compleet . En als ze dan iets zeggen zijn het verwijten ..
Heb 2 weken geleden een onderzoek aangevraagd bij de jeugdrechtbank te BXL, ben es benieuwd hoe dat gaat verlopen...
Wat een vader lijden kan...denk niet dat ze beseffen wat een gemis het is je kinderen niet meer te zien en hoe je behandeld wordt !!
Ik geef niet op, vroeg of laat gaan hopelijk hun ogen open gaan .. en dan komt loontje om zijn boontje
Zal men kids niks kwalijk nemen , men ex daarentegen..