Schoonheidsvlekjes(melanoom) kunnen leiden tot HUIDKANKER...t'is maar wat je een kanker een schoonheidsoperatietje noemt!En wat met schoonheidsoperatietjes?
Indien er een medische indicatie is dan zou ik dat ernstig nemen mocht ik van u zijn!
dat wist ik niet. Maar dat komt omdat er mij aangaande mijn kids nooit niks wordt verteld zie door de tegenpartij. Kzal zelf ook eens naar een dermatoloog gaan met hem,dan kan ik beter oordelen.Schoonheidsvlekjes(melanoom) kunnen leiden tot HUIDKANKER...t'is maar wat je een kanker een schoonheidsoperatietje noemt!
Indien er een medische indicatie is dan zou ik dat ernstig nemen mocht ik van u zijn!
Binnen een relatie gaan ouders naar een compromis zoeken, wat is het best voor iedereen...bij gescheiden ouders wil iedere ouder zijn wil doordrijven.Daar zit idd het verschil: wanneer 1 van beide ouders met iets niet akkoord gaat wat betreft een bepaald thema aangaande de kinderen dan zal dat bij getrouwde ouders meestal niet doorgaan! Bij gescheiden ouders doet de ouder bij wie het kind verblijft meestal zijn goesting zonder hierover de andere te raadplegen.
Ga eens kijken op www.huidkanker.be , ik zou niet te licht over het moedervlekje(s)-probleem gaan, je weet maar nooit!dat wist ik niet. Maar dat komt omdat er mij aangaande mijn kids nooit niks wordt verteld zie door de tegenpartij. Kzal zelf ook eens naar een dermatoloog gaan met hem,dan kan ik beter oordelen.Schoonheidsvlekjes(melanoom) kunnen leiden tot HUIDKANKER...t'is maar wat je een kanker een schoonheidsoperatietje noemt!
Thx
Ik dacht dat dit niet mogelijk was maar dit horende zal ik het nog eens goed navragen want er moet toch een speciale regeling mogelijk zijn voor gescheiden ouders met kinderen.@Maoraelin
Mijn dochter heeft een hospitalisatie hier bij mij (DKV). Is hier nochthans niet gedomicilleerd.