Straatverbod tegen biologische moeder?

Aura89
Topic Starter

Straatverbod tegen biologische moeder?

#1 , 25 okt 2011 22:42

Hallo allemaal.

Ik vroeg me af of iemand hier misschien meer over weet en mij er wat over kunt vertellen.

Ik ben in mijn jeugd heel lang geestelijk (en ook soms) fysiek mishandeld door mijn moeder. Ik heb inmiddels 2 jaar geen contact meer met mijn moeder.
Zij zet een ontzettend toneel spel op voor anderen en doet alsof zij het slachtoffer is, en alsof ze absoluut niet begrijpt waarom ik zo 'slecht' ben tegen haar.
Ik woon nu in Amerika, maar ben voor een maand in NL met mijn man en dochter. Het komende jaar verhuizen wij terug naar Nederland.
Het vervelende is, dat mijn moeder dus absoluut niet accepteerd dat ik geen contact meer met haar wil, hoewel ik dat haar meerdere malen heb
duidelijk gemaakt. Gelukkig heeft ze ons adres in Amerika en telefoon nummers niet, maar ze valt wel continue mijn vader (waarvan ze al meer dan 10 jaar gescheiden is) lastig, en ook een vriendin van me die bij haar in de straat woont. Ze smeekt hen mijn contact info te geven, probeerd ze om te kopen, en doet er gewoon alles aan om met mij in contact te komen. Nu maakt het niks uit in Amerika, maar we maken ons er ontzettende zorgen om dat ze gekkere dingen gaat proberen wanneer wij weer in Nederland wonen. Ze is gewoon niet lekker in d'r hoofd en haalt ontzettend rare fratsen uit. Is het op grond hiervan mogelijk om een straatverbod tegen haar aan te vragen? Wij maken ons heel erg zorgen om ons dochtertje namelijk, ze is gek genoeg om haar bijvoorbeeld bij school op te wachten om in contact te komen met haar.

Ik hoop dat iemand hier wat over weet!

M.v.g.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fore

#2 , 25 okt 2011 22:47

http://www.rechtenforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier zullen ze je beter kunnen helpen
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 26 okt 2011 11:47

Aan de school al duidelijk maken dat bij contactname door 3de zij u dadelijk moeten verwittigen en kind terug in school nemen.

Reclame

Terug naar “Privacy-bescherming”