#3 , 02 okt 2011 17:59
@mava
Sorry, ik heb mij verkeerd uitgedrukt,het zal wel rekeningenboek zijn.
4 maanden geleden is het plafond en balustrade van mijn terras herschilderd en nu al komt de verf los.
de schilder heeft ook de verf verdund,volgens hem moest dit van de syndicus.
ik heb gevraagd wie die schilder was en hij kan mij geen factuur voorleggen.
nu vroeg ik om het rekeningenboek in te zien en de boekhouder liet mij één blad zien met daarop....bedrag schilder en....bedrag verf.
dat was alles,geen factuur van de verf en schilder.
op een AV is alleen beslist dat er schilderwerken gingen uitgevoerd worden,verder niets.
de prijsoffertes zijn ook altijd zeer hoog,volgens een bewoner heeft de syndic hier een procent op.
dat kan ik niet zeggen want ik heb daar geen bewijs van.
ik woon er 8 jaar en nu wil ik graag de boeken inzien van de voorbije 8 jaar en moeten ze dit toestaan?
ook hebben ze me verteld dat het schilderen van de terrassen privatief is.
ik heb de verf zelf gekocht en geschilderd en nu zijn deze werken ineens gemeenschappelijk en moet ik meebetalen.
zo heeft hij mij dit al verschillende keren gelapt en ik heb nu gevraagd om alles op papier te zetten .
we zijn een klein gebouw en de syndic,boekhouder en één persoon beheerraad wonen in het gebouw.
we hebben geen beheercentrale.
als ik een opmerking maak over een probleem zeggen ze altijd,u woont er 8 jaar en wij al 45jaar.
u hebt hier niets te zeggen,volgens mij klopt dit niet daar ik ook eigenaar van een appt ben.
graag een andwoord aub.