EEN FALENDE RECHTER OF NIET????????
Een moeder die bezorgd is om haar kinderen en hun toekomst, en hiervoor hulp gaat zoeken,het gerechtelijk resultaat is het volgende:
Jeugdrechter X en haar gevolg verwezen mijn kind naar de plaats waar ze drugs(harddrugs)kon en mocht gebruiken en gebruikte.
Jeugdrechter X en haar gevolg doen het co-ouderschap teniet zomaar.
Jeugdrechter X en haar gevolg keren zich op hun manier tegen mij en de politiedienst jeugd en gezin.
Jeugdrechter X en haar gevolg ontnemen mij de opvoeding van mijn kind.
Jeugdrechter X en haar gevolg doen er alles aan om de uitspraak staande te kunnen houden.
Jeugdrechter X en haar gevolg erkennen NIET de ouderverstoting.
Jeugdrechter X en haar gevolg geven GEEN gevolg aan PV's opgemaakt door politiedienst jeugd en gezin.
Jeugdrechter X en haar gevolg zijn vanaf dag 1 op de hoogte gebracht over de ganse situatie door de politiedienst jeugd en gezin en leggen dit naast zich neer.
Jeugdrechter X en haar gevolg hebben mijn bewijs materiaal ook vanaf dag 1 naast zich neergelegd.
Jeugdrechter X en haar gevolg waren ZEER goed op de hoogte in wat voor een schrijnende situatie mijn dochter zich bevond.
ENZ........ teveel om hier op te zetten
Hier op falende rechters kan u elders lezen dat ook rechters gekontroleerd worden ???????? gelooft u ditzelf?????
BEZINT EER GE BEGINT,dit met hulp zoeken bij bijzondere jeugdzorg te X, vanaf daar begint de opmaak al met leugens in hun verslagen te zetten,gevolgt door gezinsbegeleiding die de leugens nog aandikt,gevolgt door een sociale dienst die deze leugens bekrachtigd envoor waarheid overmaakt aan jeugdrechter X die ZONDER enig onderzoek hieromtrent vonnist,toch van alles ZEER goed op de hoogte was gebracht door politie jeugd en gezin en door mijzelf.
Denk u zelf zich ook in deze situatie te vinden enof wil u meer weten mijn bundel ligt ter inzage, wil u de namen van de jeugdrechter met 35 jaar jeugdrechtbank ervaring en haar gevolg die mijn zaak zo behandelden stuur een mail naar
[email protected] en u krijgt per kerende antwoord.