#1 , 11 sep 2011 19:40
April 2010 heb ik een opzeg onderhuurcontract gekrijgen van 6 manden, met de reden,de huis zal de eigenaares verkopen,
ik had tijd tot einde november 2010,omdat ik heb nog geen huis deze tijd niet gevonden, heb ik nog tijd tot einde december 2010 gekrijgen,
op 30.12.2010 ben ik eidelijk weg van dat woning, er was een gast van SVK voor plaats beschrijving, er was nieks gelaten in dat huis wat was van me,ik heb alles meegenomen en da rest naar de contener gebracht,in mei 2011 moet ik naar de SVK in verband met huiswaarboorg, daar heb ik een papier gezien met extra kosten voor weg brengen naar contener(ik weet tot nu wat, want ik heb de huis leeg gemakt)en nog kosten voor gaskachels te kuisen(ik heb ze niet gebruik, want een jaar voor was een technieker voor een junkers in de keuken en hij heeft gezegd dat de kachels oud zijn en ze hebben geen bevelig tegen co, dus ik zal nooit een certificat krijgen)dus de kachels zijn opgekuist warschijnlijk door de klusjes man van Svk met een compressor, en dat gebeurd in februari 2011, twee manden na mijn verhuis,ik heb tot nu geen rekening of orginele factuur gekrijgen, de gast moet uitzoeken wat moeten ze naar de contener brengen,en hij zeg dat ik moet voor de kachels betalen,de huis is al verkocht, waarom hebben ze een kuis beurt voor de kachel gedaan als de huis te koop was,ik krijg wel een brief,en daar stond 2-de heriniering, ik heb nog geen eerste gekrijgen en tot nu geen rekeningen, mijn vraag is, hebben ze recht naar me deze geld te vragen?ik heb ook tot nu geen kopiee van plaats beschrijving niet gekrijgen,ik wil niet voor de kuis beurt voor de kachel betalen want ik denk dat is onrecht,als ik moet betalen ik wil wel de orginele factuur en certificaat van erkende technikus hebben, want deze kosten mag iki van de belasting aftrekken,ik vermoed dat ze hebben van dat huis een oude tapijten van de vloer en paar deuren van de eigenares naar de contener weg gebracht, dus waarom moet ik voor dat betalen ,graag zal ik een hulp krijgen, want ik wil een brief naar de mensen schrijven, dank u