Nieuwsflits: Khadaffi komt naar Belgie

roderidder
Topic Starter
Contacteer: Website

Nieuwsflits: Khadaffi komt naar Belgie

#1 , 26 aug 2011 23:06

http://www.hivos.nl/Ondertitel-de-tiran ... he-premier" onclick="window.open(this.href);return false;

RR

JohnD

#2 , 27 aug 2011 00:12

Whisfull thinking. Hij zou anders wel snel orde op zaken stellen. Democratie is natuurlijk wel iets anders. Goed gevonden RR en aangenaam verrast om je ergens anders dan in de luierafdeling van het forum te vinden :mrgreen:
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

adizal

#3 , 27 aug 2011 11:25

Hoe klein ze toch kunnen zijn,

Die ooo zo grote machtshebbers.

Reclame

ganapathi tantra

#4 , 27 aug 2011 11:39

goh weet in geheel die libie-affaire vind ik de buitenlandse machthebbers van de afgelopen vier decennia nog de grootste onnozelaars die er keer en keer
in slaagden zichzelf belachelijk te maken door steeds maar mee te draaien met de overheersende windrichting. Eerst was hij een vriendje binnehalen oliekontrakten
bij zijn machtsovername toen niet meer toen hij zelf begon te exporteren toen weer niet (int terrorisme/lockerbie) toen weer wel (schadevergoeding lockerbie) etc etc
Despoten al of niet verlicht, dicators enz ze worden allemaal gemaakt en in leven gehouden door de regimes om zich heen waar hun eerste belang niet de democratie
van het land ligt maar wel in de eerste plaats hun eigen belang, economisch dan wel strategisch.

Dus laten we vooral ophouden met de hedendaagse huichelarij omtrent Kadufkiekes en anderen van hun soort.
Ik ben persoonlijk vele malen banger van onderkruipers zoals de entourage rond Busch junior van destijds of
het soort dat nu in de gangen van het kremlin zaken bedisselen.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

JohnD

#5 , 27 aug 2011 12:39

goh weet in geheel die libie-affaire vind ik de buitenlandse machthebbers van de afgelopen vier decennia nog de grootste onnozelaars die er keer en keer in slaagden zichzelf belachelijk te maken door steeds maar mee te draaien met de overheersende windrichting.
Belachelijk zeker niet maar wel hypocriete, in macht geinteresseerde huichelaars. Je mag van dictators denken wat je wil maar soms is wat erna komt maar een schijn van democratie en in de bedoelde landen gewoon een wissel van dictators.
Ik ben persoonlijk vele malen banger van onderkruipers zoals de entourage rond Busch junior van destijds of
het soort dat nu in de gangen van het kremlin zaken bedisselen.
Wat het eerste betreft vond ik de huichelachtige reportage over 9/11 toch weer typisch VRT. In plaats van de ware dader ttz Bush te ontmaskeren ...
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

ganapathi tantra

#6 , 28 aug 2011 21:18

t'Is zelfs nog veel erger dan ge denkt John D. Vanaf 18 september krijgen onze Islamitische broeders en medeburgers een officiele spreekbuis op de nationale
tv meer bepaald op Eén iedere week telkens voor de uitzendig van de 7dag. Lap daar gaat TV brussel verdikke toch.
De subsidies die ze daarvoor ontvangen bedragen zo'n 118.000 € . Onze islamitische vrienden krijgen daarmee dezelfde rechten als de orthodoxe, joodse en
andere erkende gosdiensten in ons land.
Eigenlijk heb ik daarbij maar één vrees. De uitzendingen blijken te mogen worden gestuurt door de Moslim Executive en die lijken mij de laatste jaren een
minder integrerende boodschap te brengen.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Tingtong

#7 , 03 nov 2011 15:53

Ondertussen is die naar de eeuwige jachtvelden.

Creatief

#8 , 12 nov 2011 18:33

Leuk gevonden R.R.!

Terug naar “Praat café”