Boete .......

winkelcentrum
Topic Starter

Boete .......

#1 , 23 aug 2011 12:22

Probleem opgelost, blijkaar een fout die nu deze middag in spoed rechtgezet werd !

Dank bij voorbaat.

Mag verwijderd worden door de moderator !
Laatst gewijzigd door winkelcentrum op 23 aug 2011 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 aug 2011 12:30

Is er naast het spuien van Uw gal ook een juridische vraag verbonden aan dit onderwerp? En misschien ook ineens nog eens de forumregels lezen ivm namen.

winkelcentrum
Topic Starter

#3 , 24 aug 2011 10:32

Los van dit onderwerp (die gerust mag verwijderd worden) is het zo dat veel mensen zich totaal radeloos voelen en nogal dikwijls tegen firma's waar men als consument van het kastje naar de muur gestuurd word.

Als consument naar een advocatenbureau stappen en weten dat dit op voorhand al veel geld zal kosten doet velen afhaken en als resultaat geraak je verzuurd en moet je wel je gal uitspugen.

Helaas gebeurd er zoveel verkeerd en dit forum is er het bewijs van. Natuurlijk, ik weet ook wel dat de consument niet steeds gelijk heeft maar er zitten veel incompetente mensen op heel wat bedrijven die hun zaak niet serieus nemen.

Communicatie is zeer belangrijk en als het dan nog een firma is waar een enorme personeelswissel is met zovele verschillende diensten waar bvb de technische dienst aan de ene kant van het land zit en de administratie aan de andere, dan krijg je problemen.

Ik heb schrijnende verhalen gehoord en ook zelf meegemaakt en dit is om de moed te verliezen.

Enfin, gelukkig is er zo'n forum waar je eens je gal kan spuien maar het moet ook een alertheid zijn dat potentiële kopers op hun hoede leren zijn voor slimme verkopers. Akkoord dat er een juridische vraag aan verbonden mag zitten. Mijn vraag was namelijk of je als firma volgens de wetten van Europa een klant mag binden voor 5 jaar. Eender welk soort firma, neem bvb een electriciteitsmaatschappij.

Vriendelijke groeten.

Reclame

Gebruiker34

#4 , 24 aug 2011 11:04

Bij mij is het al zover gekomen dat ik fysiek geweld niet meer schuw en vooral dan tegenover artsen, omdat die een enorme invloed hebben op mijn leven als gevolg van medische mishandelingen en er op juridisch vlak weinig tegen te doen is.

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#5 , 24 aug 2011 13:09

Bij mij is het al zover gekomen dat ik fysiek geweld niet meer schuw
Met als gevolg dat je nog meer in de miserie kan komen? Fysiek geweld is NOOIT de oplossing. Het is enkel goed te praten in het kader van zelfverdediging, nooit in het kader van "wraak" of "recht in eigen hand nemen".
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Consumenten Koop”