Beste,
Alvorens U over het rapport praat lees het eerst even. het zijn maar 200 en blz. Dit staat haaks op wat U hier allemaal ondersteunt met uw krantenknipsels, beweringen, audio en video. Leg U erbij neer.
Weet ge Mr. RR, ik ben een zeer gedreven man als het komt op mijn gelijk halen. Zeker wanneer mijn gelijk naar waarheid is. En ik denk dat hiermee de poppen aan het dansen zijn geraakt.Mijn frustratie t.o.v. mensen die hun zaak reflecteren op iemands vraag, en die dat in een antwoord gieten naar die persoon toe, werd te groot. Ook de afkeer van mensen t.o.v. justitie (je hebt alle recht om dat te uitten) door eigen ervaringen, daar kan ik ook niet goed tegen.mensen die teleur zijn gesteld in het systeem of erbij zijn gelapt door een pro deo, die dan hun "verhaal" als antwoord geven op een vraag. Allemaal bloeddrukverhogend.
Ik had moeten zwijgen zoals hierboven gemeld door de beheerder.Maar ja.
Weet je (en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek) ik ben een blij man wanneer ik de dossiers eens aan de kant kan schuiven, en kan bijdragen om de vraagstellers uit hun juridisch doolhof te halen.Het werkt dan weer omgekeerd wanneer je zo'n uitspraken leest waar de haren recht van gaan staan.
Weet je de derde amerikaanse president, kunstenaar en filosoof Thomas Jefferson zei ooit: Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling, ervan weerhouden zijn doel te bereiken.
Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen.
Prachtig vindt U niet
Met vriendelijke groeten
Heye Andy