Dank je Lex en van harte met die nominatie
(die blijkbaar wel goed verstopt is)
RR
http://www.juridischforum.be/forum/viewtopic.php?t=2518Dank je Lex en van harte met die nominatie
(die blijkbaar wel goed verstopt is)
RR
De bijdrage van de webmaster vind ik bijzonder waardevol. Er zitten elementen in waar ik me helemaal kan in terugvinden, maar om op bovenstaande quote te repliceren: Zou je het niet aan het oordeel van het forumlid zelf laten welk antwoord/raad/advies hij best opvolgt? Dieke schreef eerder iets in de aard als je een advocaat/wetswinkel nodig hebt dat je daar die service wel kan vinden en sluit me wat graag aan met wat (tante) Dieke schreef. De sterkte van het forum is de wijsheid van het volk, dat is iets wat de advocaat niet te bieden heeft. Verder is het veel te kostelijk om voortdurend je eigen mening op te dringen bij een advocaat die er eigenlijk een ander idee op na houd.De aangeraakte problematiek raakt aan de kern van heel deze site: sommige vragen behoeven een puur technisch (juridisch) antwoord. Soms is de "oplossing" zo en niet anders. Er valt iets voor te zeggen om dergelijke vragen vooral door juridisch geschoolde mensen te laten beantwoorden.
Luister anders ook eens een 3 tal minuten naar een fragment uit ter zakeIk zou het willen meemaken dat wanneer en cli?nt ergens binnenkomt, advies vraagt, en krijgt in de zin van:
Mevrouw mijheer, dergelijke zaken hangen af van het beeld dat de rechter, politieagent, advocaat of notaris heeft, van personen in uw situatie.
wel wel wel, metteen een bewijs dat huishoudpraatjes een meerwaarde voor het forum kunnen betekenen.naar mate er geluld(om het cru uit te drukken) wordt in de draad, het verhaal alsnog aan duidelijkheid wint
Ik heb het al dikwijls gezegd en ik blijf het herhalen, een kind is GEEN SLACHTOFFER van de scheiding maar, is slachtoffer van de kinderachtige gedragingen van de ouders (zowel de schuldige als de onschuldige ouder).
Helaas Mr. Andy Mijn ervaring spreekt dit tegen. U mag woensdag eens naar de Jeugdrechtbank van Turnhout komen luisteren. als voorbeeld:indien je advocaat een sterk onderbouwde case voorlegt, zal die rechter zich aan de wet houden daar ben ik van overtuigd!
Het gaat om een persoon die vraagt wat hij kan doen tegen de beslissingen (beleid) van het stadsbestuur. Doodleuk verteld RR Kom op met de verkiezingen. BELACHELIJK. Als dit een meerwaarde moet cre?ren voor het forum dan zijn we laag gevallen he mensen.
Code: Selecteer alles
Er staat Appelen, U leest Peren, en reageert op Bananen!