Even kort de situatie schetsen.
Mijn ex heeft het huis verlaten op kerstmis 2005. Heeft eventjes in Schoten gewoond bij de nieuwe vriend. Daarna naar Wilrijk verhuisd naar weer een andere vriend, daar 3 jaar gewoond. Sinds juli 2009 heeft ze in Hoogstraten en Merksem gewoond en nu gaat ze naar Lier verhuizen. Ze is op 2 jaar tijd aan haar 9e vriendje bezig. Nu wilt ze mijn dochter weeral van school laten veranderen. Die gaat momenteel naar Merksem in de lagere school waar mijne zoon in de middelbare afdeling zit. Vermits hij in de sportschool zit kan ze hem niet mee veranderen. Samengevat hebben mijn kinderen op 6 jaar tijd op vijf scholen gezeten, op 4 adressen gewoond en 11 vriendjes gezien.
Ik stel mij nu de vraag of het niet mogelijk dat mijn dochter in 2 scholen wordt ingeschreven want ik had daar vroeger wel eens iets over gehoord dat kinderen op een andere school gaan bij wie ze op dat moment verblijven.
Ik ben heel die situatie beu dat mijn kinderen altijd maar de dupe zijn van mijn ex al haar excapades en dat er geen enkele stabiliteit aanwezig is.
Dank voor jullie reactie
Frank