Mijn man is al weg van vorige donderdag. Hij komt af en toe in huis, een beetje spullen halen. Voor de rest zie ik hem eigenlijk niet. Ik heb al heel de week geprobeerd om met hem te praten, maar zijn besluit staat vast. Hij wil scheiden. Hoe hard ik ook probeer, hij blijft bij zijn standpunt. Nu heb ik een heel groot vermoeden dat hij gaat met een andere vrouw, die ik ook een beetje ken. Vanmorgen stond ik op de bank, de afschriften af te halen, en toen zag ik dat hij de gsm kaart van iemand anders herladen had. De nummer stond er ook bij. Ik belde die nummer op, en er nam een andere vrouw op. De vrouw waarvan ik dacht dat hij mee zou vreemdgaan. Iets later belde hij met dezelfde nummer mij weer op, en vertelde hij dat het zijn moeder was die opnam. Maar ondertussen had mijn zoon zijn grootmoeder in de stad gezien met de fiets. ik weet heel zeker dat het die vrouw was. Nu wil ik hem betrappen op overspel. Mag ik dit doen? Hem achterna rijden met een vreemde auto, en foto's trekken. Zou ik deze kunnen gebruiken in de rechtszaak als de datum erop staat, als bewijs?
Alsjeblieft is er iemand die mij hierbij kan helpen?