giftige suiker te maken en die onze tanden en voor suikerziekte zorgt!
Sucrose is niet giftig, van alle suikers, is deze wel het meest cancerogeen.
Verder tast suiker de tanden niet aan. Dat doet een slechte mondhygiëne.
Suikerziekte wordt veroorzaakt door meerdere factoren dan suiker alleen.
uitgemergelde melkkoeien
De melkoeien die achter in de weide van de boer staan, zien er alles behalve uitgemergeld uit
(voor kankerverwekkende melk en kaas te produceren)
De eerste keer dat ik hoor dat melk kankerverwekkend is...Bron??
Dus wat betreft de CO2 geloof mij maar dat hennep de wereld kan redden
Er zijn veel meer planten die CO2 kunnen opnemen en die veel sneller groeien (bv algen voor biomassa)
Weet je wat plastiek aanricht aan onze wereld
Plastiek kan zeer goed gerecycleerd worden
En hennep heeft vezels die plastiek kan vervangen
Veel plastics hebben bepaalde eigenschappen die je nooit zal kunnen krijgen met hennep.
Je kan uit zetmeel ook perfect een soort plastic maken, bv die bekertjes op festivals worden hier dacht ik van gemaakt en die zijn allemaal bio afbreekbaar
Dat suiker en zuivelproducten zeer slecht zijn komt uit de macrobiotiek, een duizend jaar oude chinese geneeskunst.
Suiker is giftig, verslavend en zeer slecht voor het menselijk lichaam.
Lees het boek Suikerweeën eens van William Dufty.
Ben je misschien aandeelhouder bij Tienen?

Want dat suiker cancerogeen zou zijn is mij niet bekend!
Suiker Tast Het Gebit Direct en zeer aggresief aan! (Vraag het eens aan uw tandarts)
Zelf direct na het eten van suiker erna uw tanden poetsen veranderd er niet veel aan,
daarbij om suiker om te zetten in lichaam eigen stoffen ontneemt het kalk en mineralen uit het lichaam. (dat zijn onze botten en tanden)
natuurlijke suikers zoals rijst zijn ook koolhydraten maar meervoudige terwijl suiker enkelvoudig is.
De melkkoeien die ik zie zijn zeer mager (bloedarmoede) en de slachtkoeien zijn zo vet dat ze bijna niet meer recht geraken.
Plastiek recycleren ja dat is leuk als iedereen zijn plastiek in de vuilnisbak gooit zou dat goed zijn.
Hebt waarschijnlijk de tv reportage gemist over het plastiekprobleem vorige week.
Het zit overal in de diepste oceaan tot in het menselijk lichaam van de chemicalien die ze bij het maken van plastiek gebruiken.
Plastiek vergaat nooit. Heb je die afvalberg al gezien die de mensheid dagelijks produceert?
Hennep is de snelst groeiende plant en men kan er tienduizenden artikelen van maken en heeft geen pesticiden nodig.
Men heeft ook reeds plastiekzakjes van zetmeel, dit zijn de producten van de toekomst.