Of ik ermee kan lachen ? Ja zeer zeker want voor mij is dat gezien de job die mijn levensgezelling uitoefent dagelijkse zaak en dus voor mij kouwe soep. Zij was vroeger dagelijks bezig met longpatienten (dichter bij de bron kan ik dus niet zitten) en ook zij wist te vertellen dat de gehele tabaksdiscussie volledig uit zijn context is getrokken en buiten proportioneel is geworden. En dat hoor je dan van iemand die er dagelijks in heeft gezeten.ga dan maar eens lachen op de intensieve afdeling waar onze vrij jonge buurman ligt hij heeft een schitterende zaak en nu zweeft hij tussen leven en dood reeds een hartstilstand gehad door zijn kanker maar natuurlijk valt het niet voor 100% te bewijzen dat dit tengevolge is van zijn rokersverslaving en die gaf zowat dezelfde uitleg als jij toen ik het had over mijn klachten voor het roken op het werk .Maar ik moe tnatuurlijk rustig blijven anders bega ik misschien een daad van slagen en verwondingen voorbedachte rade.
Laat een stand up comedian dit gebruiken en we willen met z'n allen plat van het lachen
de discussie is niet onze wil opdringen maar ons recht om lucht in te ademen die niet vervuilt is door sigarettenrook
Er zijn honderden wetten en regels die zeggen wat jij wel en niet mag in je privé-onderneming. Wat is het probleem daarmee? Dat je zelf zou moeten kiezen welke je toepast en welke niet?kijk dat bedoel ik nou. Wie ben jij in godsnaam om te zeggen wat ik wel en niet mag in mijn eigen privé onderneming