En weer blijft het verhaal hetzelfde: men mag roken en de schade die dit aan derden veroorzaakt blijkbaar enkel aanpakken als men alle andere problemen in de wereld ineens mee aanpakt zodat er niemand ergens ook nog kan klagen over eender wat....
idd want uiteindelijk is er dus sprake van openlijke discriminatie tegenover de roker want als de roker de gezondheid van een ander naar de klote helpt wordt de roker verbannen naar de diepste kerker van deze aardbol maar als bedrijven de gezondheid van een ander schaadt mogen deze lustig verder doen..., en vermits iedereen gelijk is voor de wet moeten oftewel alle bedrijven die vervuilend zijn opdoeken (jah dan is er bijna geen werk meer) oftewel de roker hetzelfde recht geven als deze bedrijven om de gezondheid van een ander naar de kloten te helpen...
Laten we de lijn eens doortrekken... obesitas en diabetes, welvaartsziekte ons allen welbekend brengt ook de gezondheid van een ander naar de verdoemenis en kost de staat ook zoveel geld (er vallen ongeveer evenveel doden ter wereld aan obesitas en diabetes, hetgeen in vele gevallen samenvalt, als roken), eerlijkheidshalve zou men een vetzaktaks of zoiets moeten invoeren of sterker nog de toegang ontzeggen tot ongezonde eetetablissementen en rantsoenering van eten voor deze mensen, want zij zijn evenzeer een last voor onze sociale zekerheid, Zien eten doet eten, het zet dus aan tot eten dus reclame ivm eten verbieden en eten is ook een verslaving.
Als iemand die zwaarlijvig is tegen mij reclameert da ik rook zeg ik steevast, als mijn rook u ni "vermoord" zal u eetgedrag en gebrek aan beweging da wel doen. True story.
En als ge echt propere lucht wilt moete maar gaan wonen in een oerwoud waar de dichtstbijzijnde beschaving 100'den km's verwijderd is.