Hoe kan u schade leiden door geld te ontvangen?Ten slotte mag niet uit het oog worden verloren dat de werkgever een fout heeft
gemaakt, waaruit schade is ontstaan. De werknemer kan van de werkgever hiervoor een
schadevergoeding verlangen. Niet zelden beloopt het bedrag van de schadevergoeding die door de
rechter wordt toegekend, het bedrag van de te veel uitbetaalde loonsommen
zet de centen op een spaarrekening en als ze er om vragen dan betaal je ze terugBij nakijken van mijn rekening merk ik een extra storting van een bedrijf waar ik sinds Dec. 2010 weg ben .
Ik denk zo van , hun fout , hun probleem . Die centen zijn nu van mij .
Dacht dat hij er nog wel "werkte", alleen geen taken had (vergeten te ontslaan, maar wel gezegd dat hij niet meer moest komen).recent was er rechtspraak in het voordeel van de ex werknemer in antwerpen waarbij men die 5 jaar loon hadden betaald terwijl die er niet meer werkte , maar hier zou ik niet op rekenen
en wie zegt dat het loon is ? er zijn ook (exceptionele) vergoedingen die verjaren na één jaar na het einde van de arbeidsovereenkomst (art 15 arbeidsovereenkomstenwet)Cassatie 21/02/2001: Terugvordering van teveel betaald loon, verjaring van 5 jaar in toepassing van art. 2277 BW of 10 jaar ingevolge 2262bis BW: Cassatie antwoordt dat de verjaring van 5 jaar niet toepasselijk is en deze schuld dus thans op 10 jaar verjaart.