Verplichte vaccinatie

Alain_vdb
Topic Starter

Re: Verplichte vaccinatie

#31 , 13 jun 2011 01:09

Vreemd genoeg vind ik hiervan enkel maar informatie terug in anit-vaccinatie publicaties, wat voor mij de echtheid van dit syndroom in twijfel trekt. Kunt u hier wat meer informatie over geven?[
Ken jij een bedrijf die zichzelf bekritiseert? Alle oficiele bronnen zijn gecorrumpeerd en hetzelfde mafia. het bewijs van dat er mag geen alternatief zijn voor wat onze regering voor ons verplicht gemaakt heeft:
Has the FDA lost its mind–again?

In the latest volley of the US Food and Drug Administration’s bizarre war on scientific freedom of speech, the FDA has sent a Warning Letter to the president and CEO of Diamond Foods stating that the firm’s packages of shelled walnuts are “in violation of the Federal Food, Drug, and Cosmetic Act.”

Why? As Bill Faloon, co-founder of the Life Extension Foundation, explains in a powerful new investigative article, Diamond Foods, a processor and distributor of nuts, dared to list some of the health benefits of walnuts on its website. The FDA says that the walnuts are being “promoted for conditions that cause them to be drugs because these products are intended for use in the prevention, mitigation, and treatment of disease.”

In other words, if you say that a food is healthy and may help protect against heart disease, or ease arthritis or inflammation, your words have magically changed that food into a drug, and that’s illegal.

Life Extension magazine has published no fewer than fifty-seven articles that describe the health benefits of walnuts, each article supported with copious scientific references. Yet the FDA says the walnuts “are not generally recognized as safe and effective,” that the manufacturer’s “unauthorized health claims” have caused the walnuts to become “misbranded,” which makes them subject to government “seizure or injunction”!
De hoeveelheid kwik in een vaccin is, in vergelijking met wat een zuigeling op natuurlijke wijze binnenkrijgt, verwaarloosbaar. Onderzoek heeft ook geen enkele verhoging van de kwikwaarden gevonden in bloed en ontlasting na een vaccin.
Ladingverschuivingen binnen moleculen? Misschien wederom iets dat ik gemist heb, maar kan u hier ook wat informatie over geven?

tot nu toe werd het effect van vaccins met thiomersal op kwikconcentraties in het bloed van zuigelingen slechts in beperkte mate onderzocht zegt de website gezondheid.be. Ook het metabolisme van ethylkwik in zuigelingen is onbekend.
Er van uitgaand dat een vaccin tussen 12,5 en 25 mg kwik bevat, ontvangen zuigelingen tijdens de eerste zes levensmaanden gemakkelijk meer dan 100 mg kwik.
Daarnaast hebben zij een andere artikel gepubliceerd over de spaarlampen die dat wij gelukkig nog niet moeten in voeding gebruiken. Spaarlampen bevatten een kleine hoeveelheid kwik: gemiddeld 4 mg. De spaarlampen mogen momenteel maximum 5 mg kwik bevatten conform de bepalingen van de Europese RoHS (Restriction of Hazardous Substances ofwel beperking van gevaarlijke stoffen) wetgeving. De Europese wetgeving wordt op basis van technologische vooruitgang regelmatig herzien. De toegelaten hoeveelheid van 5 mg zal daardoor binnenkort aangepast worden.

Hier zijn nog geen formele conclusies betreffende de gevolgen voor de mens, hoewel er aanwijzingen zijn dat dit wel kankervermekkend zou zijn. De hoeveelheid in vaccins is daarentegen weer te klein, en enig verband tussen kanker en vaccinaties is niet bewezen.
Wederom, kwaliteit van het veldcontact? Informatie graag.
Als er nog geen bewijs bereikbaar is, dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is... Ik doe mijn best om de waarheid te vinden.
Ruikt toch wel sterk naar een complottheorie...
probeer jij op die manier mijn argumenten te stigmatiseren?))) ik ben hier toch niet aan het fantaseren, ik vertelde u de pure waarheid dat wij allemaal dagelijks meemaken!!!
Eventuele verwijzingen naar unieke gevallen van schadelijke gevolgen van vaccinaties slaan ook op niets, want alles wat men doet, loopt wel eens mis (voorbeeld van de gordel zoals eerder aangehaald). Vaccinaties hebben (veel) meer levens gered dan verloren, daarover is wetenschappelijk bewijs. Vaccinaties afwijzen is hetzelfde als schrik om te vliegen, want je kan neerstorten, en dan met de auto op reis gaan, terwijl het verkeer dodelijker is dan vliegen. Als ik de risico's tegenover elkaar zet, kies ik toch voor vaccinatie (en een uniek voorbeeld: ik ken iemand met zware astma, waarbij een griepje gecombineerd met een aanval dodelijk kan zijn; griepvaccinatie is dan de logische keuze).

Vergelijken verhaal over vliegtuig en een wagen met het kiezen van vaccineren of niet is natuurlijk een betwistbare argument, op die filosofische manier kunnen wij levenslang discuteren, maar het leven is zo kort dat moeten maar aan toekomstige generatie denken, aan onze kinderen en alles kritiseren, zelfs iets dat een kleine hint geeft voor dat de toekomst van onze kinderen in gevaar komt!!!

Hieronder een voorbeeld van een unieke geval die meer dan 50 000 000 mensen van de hele wereld vermoord heeft.
Following is an addition from Sheri Nakken on the "Spanish Flu" epidemic of 1918.

More quotes on the webiste http://www.whale.to/v/spanish_flu.html" onclick="window.open(this.href);return false;

"It was a common expression during the war that "more soldiers were killed by vaccine shots than by shots from enemy guns."--E. McBean

"The 1918 'Spanish Flu' started in American military Camp Funston, Fort Riley, USA amongst troops making ready for W.W.I - taking on board vaccinations, recruit training and all. It eventually killed about 40,000,000 people worldwide. That flu strain only appeared briefly once again, according to the US Atlanta CDC. This was in 1976 and again it struck at the US army camp Fort Dix, USA, amongst recently vaccinated troops (and no one else EVER); Fort Dix is known to have been a vaccine trial centre. Was the world's greatest 'influenza' scourge another well-hidden vaccine disaster?"---John P Heptonstall
[/quote]
Bron: http://www.rense.com/general45/USvaccinescaused.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fore

#32 , 13 jun 2011 10:58

Die whale.to site is juist die site waar ik die "phD-verslag" opgevonden had. Die website is heel dubieus. Daarbij, .to staat voor de eilandengroep Tonga.

Ken jij een bedrijf die zichzelf bekritiseert? Alle oficiele bronnen zijn gecorrumpeerd en hetzelfde mafia.
Hier moet ik mee lachen... Onderzoek wordt zeer veel gedaan door onafhankelijke onderzoeksinstellingen (universiteiten en verwanten). Wat u beschrijft begint dicht bij paranoia te komen. Dan is de website die u gegeven hebt nog veel meer gecorrumpeerd en hetzelfde mafia. Als ik hun stuk over HIV lees: "No HIV virus has ever been proven to exist.... AIDS is not a new disease, but a collection of old diseases renamed, and that the real threat to the public's health are the worthless HIV tests and toxic HIV/AIDS drugs." Dan stel ik mij hierover zware vragen over de objectiviteit van deze site.

Over kwik in vaccins:

Hier in deze tabel vindt je informatie over welke vaccins allemaal kwik in zit:
http://www.vaccinesafety.edu/thi-table-11-0610.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Zo zie je dat er in de meeste vaccins geen kwik meer inzit. En waar er nog in zitten, heb je nog genoeg keuze om er 1 te kiezen waar er geen in zit.

Eventjes overlopen:
Polio vaccin bevat geen kwik. het MMR-vaccin voor mazelen, rode hond en bof ook niet. Nog bevat het vaccin voor Tdap-vaccin: tetanus, difterie én kinkhoest. Alleen voor Hep b vaccin zit er kwik in. En alleen nog maar het vaccin van GlaxoSmithKline, het vaccin van Merck bevat geen kwik.
Als we nu even uitrekenen:
Het vaccin van GlaxoSmithKline voor kleine kinderen bevat < 0.5 mcg/mL mercury
Het vaccin voor kleine kinderen is 0.5ml. Dus dit vaccin bevat minder dan 0.25 mcg kwik.

0.25mcg = 0.25µg.
Als we nu de vergelijking doortrekken met de kabbeljauw.
In die kabeljauw zat 0.17 ppm (w/w). Dit is dus 0.17 µg per gram vis.
Dus als je 1.5g vis eet, heb je evenveel kwik binnen als dit ene vaccin.

Ik zou heel graag weten vanwaar gij uw cijfers haalt.

Kwik: Kwik in vaccins kan vanwege zijn elektro-positiviteit (zinkgroep) - leiden tot ladingsverschuivingen binnen de moleculen van aminozuren en eiwitten. Dat kan dan weer leiden tot afwijkende ruimtelijke structuren van deze aminozuren en eiwitten
Alle eiwitten en enzymen zijn hydrofiele colloïden.
Hydrofile colloïden hebben een paar belangrijke eigenschappen:
Kleine hoeveelheden elektrolyt (bv zout) voldoen niet om een hydrofiel colloïdaal systeem uit te vlokken.
Dit is een de meeste gevallen een reversibel proces

Hydrofiele Colloïdale systemen hebben 2 stabiliteitsfactoren:
Lading
Watermantel

Om een eiwit te kunnen neerslag (denatureren), dient men zowel een elektrolyt, als een dehydratans toe te voeggen eer een eiwit denatureert.

Voor metaal ionen kan men voor deshydraterende werking volgende lyotrope reeks opstellen:
Li > Na > K > Rb > Cs > Mg > Ca > Ba
Zoals aangegeven zijn alkalimetalen een veel beter dehydratans dan de aardalkalimetalen en nog veel beter dan de transitiemetalen (zoals kwik)

Bij de ontlading is de lyotrope reeks omgekeerd aan die van de deshydradterende werking.
Dus hier kan kwik wel op in spelen.

Maar om een eiwit te kunnen denatureren is kwik alleen niet goed genoeg voor.

Afhankelijk van de pH, is een eitwit negatief, positief of neutraal geladen (pI of iso elektrisch punt van een eiwit heeft hiermee te maken). De pH van het bloed is 7.4. Dus er zullen positief en negatief geladen eiwitten zijn. Kwik zal enkel kunnen in contact kunnen komen met negatief geladen eiwitten. Nu zo een eiwit is gigantisch, en verspreid over dit eiwit zijn meerdere ladingen, zowel positief als negatief. Er moet al veel kwik in de buurt komen in de buurt van dit eiwit om eigenlijk effect te hebben. kwik verlaagt de lading, maar heft ze niet op
Zoals aangegeven in de lyotrope reeks, elk metaal kan dit doen, niet alleen kwik. Dus het lichaam heeft hier ook berschermingsmaatregelingen voor. Zoals complexerende stoffen, die metalen kunnen binden
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Alain_vdb
Topic Starter

#33 , 14 jun 2011 14:02

Hier moet ik mee lachen... Onderzoek wordt zeer veel gedaan door onafhankelijke onderzoeksinstellingen (universiteiten en verwanten). Wat u beschrijft begint dicht bij paranoia te komen. Dan is de website die u gegeven hebt nog veel meer gecorrumpeerd en hetzelfde mafia. Als ik hun stuk over HIV lees: "No HIV virus has ever been proven to exist.... AIDS is not a new disease, but a collection of old diseases renamed, and that the real threat to the public's health are the worthless HIV tests and toxic HIV/AIDS drugs." Dan stel ik mij hierover zware vragen over de objectiviteit van deze site.
Wat ik beschreef komt volgens u dichtbij paranoia, lees maar dan wat dhr. Bill Gates over de vaccinaties zegt "The world today has 6.8 billion people. That's heading up to about nine billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent!" (About 1 Billion People!)

hieronder video bron daarvan:

http://www.naturalnews.tv/v.asp?v=A155D ... 536575C723" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Fore

#34 , 14 jun 2011 14:24

Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent!"
Ik denk dat we allemaal wel kunnen beamen dat door de gezondheidszorg we allemaal gemiddeld een tiental jaar langer leven, mensen die eerst geen kinderen konden krijgen het nu wel kunnen, al dan niet via IVF. En dat er via vaccinatie de wereld vrij verklaard is van pokken en rinderpest. Iedereen zegt wel eens iets fout...
Laatst gewijzigd door Fore op 14 jun 2011 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.

jojan

#35 , 14 jun 2011 14:56

ik denk ook dat we kunnen beamen dat er met dwazen niet te redeneren valt.

klein citaatje uit de conclusie die SKEPP hier in 2008 over publiceerde: "De kinderziekten waartegen gevaccineerd wordt, zijn dodelijk of verminkend. Er is geen enkele aanwijsbare reden waarom kinderen beter zouden worden van het doormaken van ernstige ziekten. Kinderen worden zeker niet beter van doof, blind of verlamd worden. Kinderen die gezond opgroeien, worden groter en leven langer. "

Turaki

#36 , 14 jun 2011 15:19

Kindersterfte is in 50 jaar ook gedaald van 20 miljoen naar ongeveer 9 miljoen, en dit ten gevolge van verbeterde medische wetenschap.
De levensverwachting is vanaf het begin van de 20e eeuw tot nu gestegen van 50-65 tot 67.2 nu, ook door de medische kennis.
Als ze hiermee de wereldbevolking onder controle willen houden, zou ik zeggen dat ze niet echt goed bezig zijn...

Alain_vdb
Topic Starter

#37 , 14 jun 2011 15:23

Ik denk dat we allemaal wel kunnen beamen dat door de gezondheidszorg we allemaal gemiddeld een tiental jaar leven, mensen die eerst geen kinderen konden krijgen het nu wel kunnen, al dan niet via IVF. En dat er via vaccinatie de wereld vrij verklaard is van pokken en rinderpest. Iedereen zegt wel eens iets fout...
hmm, u heeft toch wel interessante standpunt hoor, als ik zeg dat de machtige mensen ons door de vaccinaties vergiften, komt het volgens u dicht bij paranoia, maar als ze dat zelf zeggen, dan is het gewoon iets fout, oh ja tis maar 1 miljard mensen die volgens meneer Gates moeten begraven worden.

En nog iets, U hebt als handtekening een citaat van Kennedy waarmee dat ik volledig akkoord ben, lachen is heel goed voor het centrale zenuwstelsel, dus ook voor het gezondheid,... luister maar wat hij over de wereld vertelde in zijn laatste speech voor dat hij geschoten was door hetzelfde gecorrumpeerde maffia die ook regering genoemd wordt. http://www.youtube.com/watch?v=6fOkx-k8a5c" onclick="window.open(this.href);return false;

jojan

#38 , 14 jun 2011 15:43

waarom zouden "machtige" mensen en de maffia mensen willen vergiftigen? Bovendien niet eens dodelijk vergiftigen, terwijl als ze de ziektes zoals de mazelen eens goed zouden laten huishouden er veel meer zouden sterven?

Alain_vdb
Topic Starter

#39 , 14 jun 2011 16:10

waarom zouden "machtige" mensen en de maffia mensen willen vergiftigen? Bovendien niet eens dodelijk vergiftigen, terwijl als ze de ziektes zoals de mazelen eens goed zouden laten huishouden er veel meer zouden sterven?
als jij de mazelen goed laat huishouden gaat er maar 1 op 1000 sterven, bovendien als jij de mazelen hebt gehad en gelukkig door geraakt, krijgen uw toekomstige kinderen levenslange immuniteit tegen de mazelen..., zelfs een gewone griep is effectiever dan de mazelen als het over aantallen gaat.
bron: http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=IB3835G8" onclick="window.open(this.href);return false;

onder mensen vergiftigen bedoel ik.. kinderen afgeleid maken, geen zin om te studeren, verslaven van medicamenten en antibiotica, laten geloven dat twee kinderen voor een Vlaming is meer als genoeg, de meerderheid te kunnen manipuleren etc... etc..., direct x aantal mensen vermoord gaat hun niet lukken hoor, zolang als wij nog geen schapen geworden zijn...

mava105
Juridisch actief: Nee

#40 , 14 jun 2011 16:55

.
bron: http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=IB3835G8" onclick="window.open(this.href);return false;

.
Vooral de 2 laatste zinnen van dit krantenartikel spreken u al tegen.
En vooral het Nieuwsblad is zeker wetenschappelijke lektuur. :lol:

jojan

#41 , 15 jun 2011 09:04

"Mazelen zou een gewone kinderziekte zijn. Per jaar sterven er toch nog ongeveer 350.000 kinderen aan deze gewone kinderziekte (2006). Mazelen geeft een middenoorontsteking bij 1 op 10, longontsteking bij 1 op 20, hersenaantasting (encefalitis met doofheid, epilepsie of mentale retardatie) bij 1 op 1000. Een op de 500 sterft eraan in het westen. Maar waar slecht gevoede kinderen op jonge leeftijd massieve infecties te slikken krijgen, loopt de sterfte op tot 10%. Waar de voeding arm aan vitamine A is, is mazelen de grootste oorzaak van verworven blindheid bij kinderen. In niet-gevaccineerde Afrikaanse dorpen kan een zware mazelenepidemie tot één derde van de jonge kinderen blind, gehandicapt of dood maken."

bron:
Prof. Wim Betz is emeritus diensthoofd van het centrum voor huisartsopleiding aan de Vrije Universiteit Brussel. Hij is stichtend lid en voorzitter van SKEPP.
dr. Luc Bonneux is epidemioloog.

http://skepp.be/artikels/wetenschap/gen ... jke-dwazen" onclick="window.open(this.href);return false;

JPV
Juridisch actief: Ja

#42 , 15 jun 2011 09:52

Wat ik beschreef komt volgens u dichtbij paranoia, lees maar dan wat dhr. Bill Gates over de vaccinaties zegt "The world today has 6.8 billion people. That's heading up to about nine billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent!" (About 1 Billion People!)

hieronder video bron daarvan:

http://www.naturalnews.tv/v.asp?v=A155D ... 536575C723" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan hier geen geluid op m'n pc krijgen (wss door de overheid die me dom wil houden!), maar meer dan waarschijnlijk bedoelt hij hier dat een daling van de bevolking normaal is bij betere gezondheidszorg. Dit komt niet, zoals jij insinueert, door doden door vaccinatie, maar wel door het feit dat mensen die betere gezondheidszorg hebben, minder kinderen maken. Mocht je ooit in Afrika geweest zijn (zoals ik) dan zou je weten dat in Afrika mensen hun pensioen verdienen door de kinderen die voor hen zorgen. Als je dan maar 2 kinderen hebt en ze sterven beide door ziektes, dan is je pensioen weg. Als je er 10 maakt en er overleven er 4 van, dan heb je nog altijd 4 kinderen die later voor je kunnen zorgen. Stijgende gezondheidszorg is dus dé manier om overbevolking tegen te houden, hoe onlogisch dat je het mss op het eerste zicht mag doen klinken.

Fore

#43 , 15 jun 2011 10:04

Inderdaad, zo had ik het nog niet bekeken. Kijk naar de gezinnen van voor de oorlog en nu.

jojan

#44 , 15 jun 2011 10:51

Ter aanvulling: bij die overlevers zijn er dan ook nog een groot deel voor hun leven gehandicapt (blind, hersenletsel,...) wat voor die kinderen ook weer tot verdere dramas leidt.

Alain_vdb
Topic Starter

#45 , 17 jun 2011 16:17

Ik kan hier geen geluid op m'n pc krijgen (wss door de overheid die me dom wil houden!), maar meer dan waarschijnlijk bedoelt hij hier dat een daling van de bevolking normaal is bij betere gezondheidszorg..
Volgens uwe logica is het zo dat hoe gezonder dat je bent, hoe minder kans dat je hebt om kinderen te hebben))) of zin om de kinderen te maken... hiervoor heb ik geen woord meer te zeggen, uw argument ontplofte mijn brein.
Dit komt niet, zoals jij insinueert, door doden door vaccinatie, maar wel door het feit dat mensen die betere gezondheidszorg hebben, minder kinderen maken. Mocht je ooit in Afrika geweest zijn (zoals ik) dan zou je weten dat in Afrika mensen hun pensioen verdienen door de kinderen die voor hen zorgen. Als je dan maar 2 kinderen hebt en ze sterven beide door ziektes, dan is je pensioen weg. Als je er 10 maakt en er overleven er 4 van, dan heb je nog altijd 4 kinderen die later voor je kunnen zorgen. Stijgende gezondheidszorg is dus dé manier om overbevolking tegen te houden, hoe onlogisch dat je het mss op het eerste zicht mag doen klinken.
Ten eerste kunt u Bill Gates zijn gedachten lezen? volgens uw verhaal heeft een afrikaan gemiddeld 4 kinderen nodig die voor hem gaan in de toekomst zorgen, nu als zij de vaccinatie succesvol in Afrika wel introduceren of niet, zou den afrikaan steeds aan zijn pensioen denken, niet aan het milieu vooronderstel ik en toch zorgen voor dat hij nog altijd 4 kinderen heeft die voor hem gaan zorgen. Nu zelfs als zo’n abstracte oplossing gepland is, zien we dat concreet voor Afrika lost hij de overbevolkingsprobleem niet op..
Bill Gates zegt letterlijk "The world today has 6.8 billion people. That's heading up to about nine billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent!"

In VS bijvoorbeeld is een 12jarige jongen geareesteerd geweest door dat hij negeerde een vaccinatie op school... als ik kijk hoe streng dat ze de vaccinatie beschermen, dan geloof ik wel dat een nieuwe vaccinatie zou de overbevolkingsprobleem oplossen!!!

Terug naar “Archief”