Ken jij een bedrijf die zichzelf bekritiseert? Alle oficiele bronnen zijn gecorrumpeerd en hetzelfde mafia. het bewijs van dat er mag geen alternatief zijn voor wat onze regering voor ons verplicht gemaakt heeft:Vreemd genoeg vind ik hiervan enkel maar informatie terug in anit-vaccinatie publicaties, wat voor mij de echtheid van dit syndroom in twijfel trekt. Kunt u hier wat meer informatie over geven?[
Has the FDA lost its mind–again?
In the latest volley of the US Food and Drug Administration’s bizarre war on scientific freedom of speech, the FDA has sent a Warning Letter to the president and CEO of Diamond Foods stating that the firm’s packages of shelled walnuts are “in violation of the Federal Food, Drug, and Cosmetic Act.”
Why? As Bill Faloon, co-founder of the Life Extension Foundation, explains in a powerful new investigative article, Diamond Foods, a processor and distributor of nuts, dared to list some of the health benefits of walnuts on its website. The FDA says that the walnuts are being “promoted for conditions that cause them to be drugs because these products are intended for use in the prevention, mitigation, and treatment of disease.”
In other words, if you say that a food is healthy and may help protect against heart disease, or ease arthritis or inflammation, your words have magically changed that food into a drug, and that’s illegal.
Life Extension magazine has published no fewer than fifty-seven articles that describe the health benefits of walnuts, each article supported with copious scientific references. Yet the FDA says the walnuts “are not generally recognized as safe and effective,” that the manufacturer’s “unauthorized health claims” have caused the walnuts to become “misbranded,” which makes them subject to government “seizure or injunction”!
De hoeveelheid kwik in een vaccin is, in vergelijking met wat een zuigeling op natuurlijke wijze binnenkrijgt, verwaarloosbaar. Onderzoek heeft ook geen enkele verhoging van de kwikwaarden gevonden in bloed en ontlasting na een vaccin.
Ladingverschuivingen binnen moleculen? Misschien wederom iets dat ik gemist heb, maar kan u hier ook wat informatie over geven?
tot nu toe werd het effect van vaccins met thiomersal op kwikconcentraties in het bloed van zuigelingen slechts in beperkte mate onderzocht zegt de website gezondheid.be. Ook het metabolisme van ethylkwik in zuigelingen is onbekend.
Er van uitgaand dat een vaccin tussen 12,5 en 25 mg kwik bevat, ontvangen zuigelingen tijdens de eerste zes levensmaanden gemakkelijk meer dan 100 mg kwik.
Daarnaast hebben zij een andere artikel gepubliceerd over de spaarlampen die dat wij gelukkig nog niet moeten in voeding gebruiken. Spaarlampen bevatten een kleine hoeveelheid kwik: gemiddeld 4 mg. De spaarlampen mogen momenteel maximum 5 mg kwik bevatten conform de bepalingen van de Europese RoHS (Restriction of Hazardous Substances ofwel beperking van gevaarlijke stoffen) wetgeving. De Europese wetgeving wordt op basis van technologische vooruitgang regelmatig herzien. De toegelaten hoeveelheid van 5 mg zal daardoor binnenkort aangepast worden.
Als er nog geen bewijs bereikbaar is, dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is... Ik doe mijn best om de waarheid te vinden.Hier zijn nog geen formele conclusies betreffende de gevolgen voor de mens, hoewel er aanwijzingen zijn dat dit wel kankervermekkend zou zijn. De hoeveelheid in vaccins is daarentegen weer te klein, en enig verband tussen kanker en vaccinaties is niet bewezen.
Wederom, kwaliteit van het veldcontact? Informatie graag.
probeer jij op die manier mijn argumenten te stigmatiseren?))) ik ben hier toch niet aan het fantaseren, ik vertelde u de pure waarheid dat wij allemaal dagelijks meemaken!!!Ruikt toch wel sterk naar een complottheorie...
Eventuele verwijzingen naar unieke gevallen van schadelijke gevolgen van vaccinaties slaan ook op niets, want alles wat men doet, loopt wel eens mis (voorbeeld van de gordel zoals eerder aangehaald). Vaccinaties hebben (veel) meer levens gered dan verloren, daarover is wetenschappelijk bewijs. Vaccinaties afwijzen is hetzelfde als schrik om te vliegen, want je kan neerstorten, en dan met de auto op reis gaan, terwijl het verkeer dodelijker is dan vliegen. Als ik de risico's tegenover elkaar zet, kies ik toch voor vaccinatie (en een uniek voorbeeld: ik ken iemand met zware astma, waarbij een griepje gecombineerd met een aanval dodelijk kan zijn; griepvaccinatie is dan de logische keuze).
Vergelijken verhaal over vliegtuig en een wagen met het kiezen van vaccineren of niet is natuurlijk een betwistbare argument, op die filosofische manier kunnen wij levenslang discuteren, maar het leven is zo kort dat moeten maar aan toekomstige generatie denken, aan onze kinderen en alles kritiseren, zelfs iets dat een kleine hint geeft voor dat de toekomst van onze kinderen in gevaar komt!!!
Hieronder een voorbeeld van een unieke geval die meer dan 50 000 000 mensen van de hele wereld vermoord heeft.
[/quote]Following is an addition from Sheri Nakken on the "Spanish Flu" epidemic of 1918.
More quotes on the webiste http://www.whale.to/v/spanish_flu.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"It was a common expression during the war that "more soldiers were killed by vaccine shots than by shots from enemy guns."--E. McBean
"The 1918 'Spanish Flu' started in American military Camp Funston, Fort Riley, USA amongst troops making ready for W.W.I - taking on board vaccinations, recruit training and all. It eventually killed about 40,000,000 people worldwide. That flu strain only appeared briefly once again, according to the US Atlanta CDC. This was in 1976 and again it struck at the US army camp Fort Dix, USA, amongst recently vaccinated troops (and no one else EVER); Fort Dix is known to have been a vaccine trial centre. Was the world's greatest 'influenza' scourge another well-hidden vaccine disaster?"---John P Heptonstall
Bron: http://www.rense.com/general45/USvaccinescaused.htm" onclick="window.open(this.href);return false;