Bart jij hebt een grote gelijk, onlangs had ik problemen gehad let slijm in in mijn keel die dat ik niet kon doorslikken, ben naar de kliniek geweest, na de gastroskopie heeft de dokter bacteriën in mijn maag gewonden de maagzuur naar boven deed en aantal antibiotica voorgeschreven, nadat ik begon ze in te nemen veranderde niets maar boven dat ik slijm in mijn keel niet kon doorslikken heb ik ook maagpijn gekregen die dat ik nooit daarvoor gehad, dan ben ik gestopt met die antibiotica natuurlijk het gevoel van slijm in mijn keel is nog niet weg, maar nu heb ik minstens geen maagpijn niet meer.Tja, dan mag je ook geen medicijnen meer gebruiken, vitaminepreparaten, voedingssupplementen of gewoon voeding in het algemeen want daar kan je ook ziek van worden of allergisch op reageren... en geen verf gebruiken/spaanderplaat. Het is zoals met het dragen van de veiligheidsgordel in de wagen. In de meeste gevallen zal het een leven redden. In een paar gevallen is het net de oorzaak van overlijden.
Bron: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... &art_id=86" onclick="window.open(this.href);return false;Sinds 30 jaar worden alle kinderen in ons land verplicht gevaccineerd tegen deze ziekte. Het is het enige wettelijk verplichte vaccin in België.
Het gebruik van het orale verzwakte vaccin heeft het mogelijk gemaakt poliomyelitis in ons land uit te roeien. Tussen 1950 en 1957 beliep het jaarlijkse gemiddelde aantal gevallen van poliomyelitis in België 479 beliep. Ten gevolge van de massavaccinatie van 1958, was het jaarlijkse gemiddelde tot 191 gedaald.
Alleen de veralgemeende en massavaccinatie vanaf 1963 (3 miljoen verdeelde doses) heeft het mogelijk gemaakt de ziekte te doen verdwijnen : nog 38 aangegeven gevallen in 1963 (waaronder 6 overlijdens), slechts 2 gevallen in 1964 en 1 enkel in 1965 (zonder dodelijke afloop).
Momenteel is de ziekte in ons land uitgeroeid. De enkele zeldzame aangegeven gevallen tijdens de laatste jaren zijn allen importgevallen (dus afkomstig uit het buitenland).
Het Europees continent is, in tegenstelling tot de beide Amerika's, nog niet helemaal vrij van deze last. Vooral in Oost-Europa, maar ook in Nederland, treden nog geregeld epidemieën op. Tijdens de laatste epidemie in Nederland in 1992, werden 68 gevallen gemeld, allemaal in een strenge protestantse gemeenschap die vaccinaties weigert.
De import van het wilde virus uit het buitenland vormt een reëel risico. Daarom heeft de Hoge Gezondheidsraad beslist onverminderd door te gaan met de vaccinatie tot polio over heel de wereld is uitgeroeid.
Er bestaat een vaccin tegen griep. Deze helpt maar voor een jaar en is elk jaar anders (het is bijna elk jaar een andere soort griep, of combinaties van)elk jaar krijgen ongeveer 820.000 Nederlanders griep. Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood
Over muco vindt ik 57 805 wetenschappelijke artikels, over polio: 18 995Mucoviscidose is de meest voorkomende ernstige erfelijke ziekte in België.
Natuurlijk er is heel veel info over hoe gevaarlijk de polio is, maar daarnaast reclameren ze niet veel andere en ergere ziekten
En kijk hoe het uitdraaide bij de EHEC-crisisHet beste preventie tegen polio, geen vuile fruiten of groenten eten, uw handen altijd wassen, elementaire hygiëne respecteren
Dan zou ik geen vis meer etenjij weet toch dat gewone eten bevat niet de kwik
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... eren.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;De correctionele rechtbank van Doornik heeft een man en een vrouw vrijgesproken die weigerden hun zoon tegen polio in te enten. Het paar vond dat het onvoldoende informatie kreeg over de samenstelling van het vaccin en vreesde dat het bijwerkingen zou hebben.
"We zijn niet voor of tegen vaccinatie. Ons kind had allergieën die tot twee keer toe rechtvaardigden dat het niet zou worden ingeënt. We hebben de certificaten van de tegenindicaties die daarvan getuigen", legde de moeder uit. Ze vroeg informatie over de samenstelling van het vaccin, maar kreeg nooit antwoord op haar vragen.
Patiëntenrechten
De advocaat van het paar verwees naar de wet van 22 augustus 2002 over de patiëntenrechten. De patiënt moet geïnformeerd worden om zijn toestemming te kunnen geven voor een vaccinatie, aldus meester Vanlangendonck. "Vaccinatie is een medische daad. Ze kan niet opgelegd worden", pleitte de advocaat. De wet van 1996 die de inenting verplicht, deed hij als "verouderd" af. Slechts twee landen leggen het vaccin tegen polio op: Frankrijk en België.
De federale overheidsdienst Gezondheid was met de zaak naar het gerecht gestapt. Volgens het openbaar ministerie moet de wet van 1996 nageleefd worden.
De rechtbank vond dat een prejudiciële vraag gesteld moest worden aan het Europees Hof van Justitie. (belga/vsv)
Een gezonde discussie over gezondheid kan k zeker niet als persoonlijke aanval nemen, maar het is toch aangenaam om dit te horen. Het is altijd aangenaam om met adequate en intelligente mens te discuteren.
----
Mr Alain_vdb,
Ik wil u zeker ten alle tijde niet persoonlijk aanvallen. U heeft een recht op een persoonlijke mening en ik heb graag deze discussie met u
Candida is een schimmelinfectie die veroorzaakt wordt door gistachtige schimmels. Een gist die vaak bij de mens wordt aangetroffen is Candida albicans. Deze gist is bij vrijwel iedereen aanwezig als een normale bewoner van de huid, de mond, de darm en de vagina en vormt met de daar aanwezige bacteriën een zeker evenwicht. Door diverse factoren kan deze gist draden gaan vormen. Vanaf dat moment spreekt men van een schimmel. Dit kan gebeuren onder invloed van medicatie (antibiotica), bij zwakte van het immuunsysteem of door de aanwezigheid van parasieten.Is dat geen schimmelziekte op een bepaalde plaats bij vrouwen?Het slijm in de keel kan nu komen van een candida infectie van de antibiotica
Niet volledig juist, want een kwik bevat alleen het vlees van vleesetende zee vis, zoals tonijn, zwaardvis, haai, lofolatilus, koning makreel, marlijn en red snapper, evenals alle soorten vis die in vervuild water hebben vaak een hoog niveau van kwik. . Vanwege dit, in de VS, artsen raden zwangere vrouwen aan consumptie van deze vis te beperken. Dus het enigste vis van het bovenvermelde assortiment die dat je vaak in Belgische winkels voorkomt is tonijn en gelukkig genoeg dat wij zijn niet verplicht om tonijn te eten!Dan zou ik geen vis meer etenjij weet toch dat gewone eten bevat niet de kwik
Muscle in the Pacific cod in this study averaged about 0.17 ppm, with 13% of the cod having levels above 0.3 ppm.
Vreemd genoeg vind ik hiervan enkel maar informatie terug in anit-vaccinatie publicaties, wat voor mij de echtheid van dit syndroom in twijfel trekt. Kunt u hier wat meer informatie over geven?· Antigenen: Het aanbieden van een hoeveelheid antigenen veroorzaakt in meer of mindere mate het a-specifieke stress-syndroom, ook wel Gegeneraliseerd Adaptie Syndroom genoemd (GAS). Dit kan op verschillende manieren voor zwakke kinderen fatale gevolgen hebben.
De hoeveelheid kwik in een vaccin is, in vergelijking met wat een zuigeling op natuurlijke wijze binnenkrijgt, verwaarloosbaar. Onderzoek heeft ook geen enkele verhoging van de kwikwaarden gevonden in bloed en ontlasting na een vaccin.· Kwik: Kwik in vaccins kan vanwege zijn elektro-positiviteit (zinkgroep) - leiden tot ladingsverschuivingen binnen de moleculen van aminozuren en eiwitten. Dat kan dan weer leiden tot afwijkende ruimtelijke structuren van deze aminozuren en eiwitten, waardoor er onvoorspelbare stoornissen kunnen optreden van alle mogelijke lichaamsfuncties, waaronder ook enzymwerking en hormonale functies. Afwijkend geraakte lichaamseigen aminozuren en eiwitten kunnen ook weer als antigeen gaan werken.
Hier zijn nog geen formele conclusies betreffende de gevolgen voor de mens, hoewel er aanwijzingen zijn dat dit wel kankervermekkend zou zijn. De hoeveelheid in vaccins is daarentegen weer te klein, en enig verband tussen kanker en vaccinaties is niet bewezen.· Formaldehyde: Voor het inactiveren van virussen en bacteriën voor vaccins wordt formaldehyde gebruikt. Dit is een hormoonverstorende stof die tevens op verschillende manieren de kwaliteit van het veldcontact nadelig beïnvloed. Derhalve kan formaldehyde leiden tot ontwikkelingsstoornissen van het jonge kind, juist in een periode waarin het brein nog een enorme intensieve ontwikkeling doormaakt. Bekende ontwikkelingsstoornissen die in de eerste twee jaar na de geboorte nog kunnen ontstaan zijn: stoornissen in het autistische spectrum, ADHD, schizofrenie, de borderline-stoornis en andere stoornissen en mengvormen hiervan.
Ruikt toch wel sterk naar een complottheorie...Al die elementen zitten in de vaccines, dat de vaccinatie leidt tot ontwikkelingsstoornissen van het jonge kind is voordelig voor de regering, waarom? omdat de regering heeft schrik een volk die kan kritisch denken dit is natuurlijk niet voordelig, anders zou de volk op straat komen tegen het enorm hoge taxatie, pensioenleeftijd die verhoogd is, tegen criminele activiteiten van emigranten en veel andere problemen in dit land, tegen dat internationale bedrijven die betalen minder belastingen dan een verpleegster... etc... etc.
Zelfde conclusie als Turaki, ik vind hier geen enkel wetenschappelijk artikel over.Vreemd genoeg vind ik hiervan enkel maar informatie terug in anit-vaccinatie publicaties, wat voor mij de echtheid van dit syndroom in twijfel trekt. Kunt u hier wat meer informatie over geven?Antigenen: Het aanbieden van een hoeveelheid antigenen veroorzaakt in meer of mindere mate het a-specifieke stress-syndroom, ook wel Gegeneraliseerd Adaptie Syndroom genoemd (GAS). Dit kan op verschillende manieren voor zwakke kinderen fatale gevolgen hebben.
Ik weet wat hij bedoelt, maar hij trekt de lijn fout, ik zal maandag ochtend (kan momenteel niets opzoeken) een volledige uitleg doen.De hoeveelheid kwik in een vaccin is, in vergelijking met wat een zuigeling op natuurlijke wijze binnenkrijgt, verwaarloosbaar. Onderzoek heeft ook geen enkele verhoging van de kwikwaarden gevonden in bloed en ontlasting na een vaccin.· Kwik: Kwik in vaccins kan vanwege zijn elektro-positiviteit (zinkgroep) - leiden tot ladingsverschuivingen binnen de moleculen van aminozuren en eiwitten. Dat kan dan weer leiden tot afwijkende ruimtelijke structuren van deze aminozuren en eiwitten, waardoor er onvoorspelbare stoornissen kunnen optreden van alle mogelijke lichaamsfuncties, waaronder ook enzymwerking en hormonale functies. Afwijkend geraakte lichaamseigen aminozuren en eiwitten kunnen ook weer als antigeen gaan werken.
Ladingverschuivingen binnen moleculen? Misschien wederom iets dat ik gemist heb, maar kan u hier ook wat informatie over geven?
Zoals ik gisteren uitgerekend hebt, zat er in die spuit tegen tetanus 81 ng formaldehyde (dit was max, dus kon ook minder zijn). 81 ng = 0,000000081 gram. Ik ben aan het denken geweest, voor een voorbeeld uit het echte leven, maar dit is zo verwaarloosbaar klein, dat ik niks kan bedenken.Hier zijn nog geen formele conclusies betreffende de gevolgen voor de mens, hoewel er aanwijzingen zijn dat dit wel kankervermekkend zou zijn. De hoeveelheid in vaccins is daarentegen weer te klein, en enig verband tussen kanker en vaccinaties is niet bewezen.· Formaldehyde: Voor het inactiveren van virussen en bacteriën voor vaccins wordt formaldehyde gebruikt. Dit is een hormoonverstorende stof die tevens op verschillende manieren de kwaliteit van het veldcontact nadelig beïnvloed. Derhalve kan formaldehyde leiden tot ontwikkelingsstoornissen van het jonge kind, juist in een periode waarin het brein nog een enorme intensieve ontwikkeling doormaakt. Bekende ontwikkelingsstoornissen die in de eerste twee jaar na de geboorte nog kunnen ontstaan zijn: stoornissen in het autistische spectrum, ADHD, schizofrenie, de borderline-stoornis en andere stoornissen en mengvormen hiervan.
Wederom, kwaliteit van het veldcontact? Informatie graag.