Co-Ouderschap, papa werkt niet mee..

lucgescheiden

Re: Co-Ouderschap, papa werkt niet mee..

#16 , 08 jun 2011 22:19

Waar de wet voorschrijft dat: alles wat wordt beweerd dient te worden bewezen, lijkt het me dat; rechters op dat moment zelf de wet niet naleven. Maar ja, je moet al zeer begoed zijn om een advokaat te kunnen betalen om deze heren te kunnen wraken.

Mijn vraag is dan ook wat de draagkracht is van vonnissen die aan beide ouders het co-ouderschap toewijzen, maar die een verblijfsregeling opleggen waarbij de ene ouder de kinderen maar met mondjes-maat te zien krijgt...
Of m.a.w. hoe kan je in gelijke mate instaan voor de opvoeding en vorming van een kind, wanneer de communicatie tussen beiden ouders onbestaand is, en je door een rechtbank gediscrimineerd wordt door een ongelijk vonnis inzake verblijfsregeling???
Dergelijke co-ouderschap weerhoud beterschap in de communicatie en bestendigen het conflict=> werkt aldus zichzelf tegen.

Een knappe bol die dergelijk vonnis krijgt uitgelegd als het resultaat van een echtscheidingsprocedure zonder schuld!!!

Ik zag net iets staan in een krant over het ziekteverzuim bij rechters... dergelijke onzin moet de heren wel ziek krijgen!
Handige documenten voor Personenrecht

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ovan

#17 , 09 jun 2011 16:45

....Mijn vraag is dan ook wat de draagkracht is van vonnissen die aan beide ouders het co-ouderschap toewijzen, maar die een verblijfsregeling opleggen waarbij de ene ouder de kinderen maar met mondjes-maat te zien krijgt...
Of m.a.w. hoe kan je in gelijke mate instaan voor de opvoeding en vorming van een kind, wanneer de communicatie tussen beiden ouders onbestaand is, en je door een rechtbank gediscrimineerd wordt door een ongelijk vonnis inzake verblijfsregeling???
Dergelijke co-ouderschap weerhoud beterschap in de communicatie en bestendigen het conflict=> werkt aldus zichzelf tegen.

Een knappe bol die dergelijk vonnis krijgt uitgelegd als het resultaat van een echtscheidingsprocedure zonder schuld!!!

....
Luc, dat heb je nu is goed uitgelegd, dat het eigenlijk niet uit te leggen is. ;-)

M.a.w ... men zou als Rechter ALLEEN maar Hoofd- en Secundair verblijf mogen uitspreken als hij er ZEKER van is dat de ouder met de hoofdverblijfplaats, verantwoordt omgaat met zo'n situatie... zo niet, moet je de "ongelijkheid" zoveel mogelijk wegcijferen, preventief en opbouwend te werk gaan.... dergelijke visie is pas IN HET BELANG van het kind.....maar ja, zo zullen er niet genoeg mensen naar de JRB stappen zeker en dan draait de commerce ni meer....
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it." Albert Einstein

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”