#5 , 07 jun 2011 21:18
Ik ben zeker en vast iemand niet pesten, lig niet in mijn gewoonte. Maar iemand die geen respect geeft voor de ander bewoners en tegen over iedereen de indruk wil geven dat hij de man is met geld??
Bvba opgericht 24 mei 2008 neergelegd op 28 mei 2008 faillissement uitgesproken op bekentenis op 27 mei 2011.
Zelfstandige trucker een trekker, een frigo opleger en een dikke Volvo 4x 4 (ja zijn schoonbroer had ook zo een) in leasing.
Eerst boekjaar afgesloten met 84.000 € verlies, blijven grote bbq geven met kreeft, cote a losen en champagne.
Zag de moeder van haar en zij vertelde (de man van mijn dochter zegt dat ze moeten wachten om failliet te gaan tot end mei 2011 dan is de pvba 3 jaar oud en kunnen ze de stichters niks meer doen betalen van de schulden?
Daar deze personen zo slordig zijn, ligt soms hun papieren die ze buiten zetten over het domein verspreid liggen. Aangetekend schrijven van : brandstof leveranciers, verzekeringen, banken en elektriciteit (het elektriciteit van het appartement)
En dan de laatste maanden ’s avonds auto’s naast de trekker mazout overpompen zelfs soms in zijn vader zijn mono volume een 10 tal jerrycans.
Het kapitaal van de aandeelhouders is zelfs niet volgestort!
Veel schuldeisers gaan in de kou staan door hun flamboyant leven.
Mijn vrouw was ook zelfstandig, maar eerst de leveranciers betalen en dan haar een verhouding geven.