#8 , 06 jun 2011 04:33
Ik ben inderdaad de verdachte en werd op een dag uitgenodigd bij politie voor verhoor en bij het ondertekenen van p.v. legde die mij tevens een aanhoudingsbevel voor... dus naar Justitiepaleis, een paar uurtjes in de cel alvorens gehoord te worden door onderzoeksrechter die mij dan in voorlopige vrijheid heeft geleden onder bep. voorwaarden geldig voor 3 maand. Enkel in "ordonnance" van invrijheidstelling stond vermeld dat X zich burgerlijke partij gesteld heeft. Ik moest me houden aan het nakomen van de uitnodigingen die ik vanwege de politie, de assistent van het Justitiehuis of iedere andere persoon zou ontvangen, alle contact vermijden met X, en een therapie starten bij psycholoog op psychiater naar keuze. Intussen zijn de 3 maanden voorbij en ik hoor of zie niets komen, geen enkele uitnodiging meer, ik heb er trouwens maar 2 gehad (1 van politie en 1 van assistent justitie). De 10 cm bestaan uit de mails (dus bewijzen) die ik gestuurd heb naar X. Het psychologisch onderzoek heb ik reeds moeten ondergaan 14 dagen voor mijn aanhouding!
Na 1 maand vrijheid heb ik verzoek ingediend dat X zou gehoord worden door onderzoeksrechter, maar verzoek werd afgeketst... "X werd reeds verhoord"... en bij de consultatie van het dossier zat er geen enkel p.v. in. Enkel een kopie van p.v. van de politie waar X en Y beiden dezelfde verklaring ondertekenen, maar elk op een verschillende datum... X heeft nl. onder zijn handtekening de datum met de hand toegevoegd die niet overeenstemt met die van de opmaak van p.v. ??
Verder is de beschuldiging "stalking "telefonisch" (electronisch) en eerroof. Dat "telefonisch" is onjuist en ik probeer van Belgacom de lijsten te krijgen waaruit ik zou kunnen bewijzen dat er geen "telefonische stalking" is.
Zoals ik zei, ik ben de verdachte, maar tegelijk ook slachtoffer, want die mails zijn werkelijk uitgelokt geweest door X.
Ik neem geen advokaat, heb er de middelen niet toe en kan niet van juridische hulp genieten.
Volgens mij gaan ze de zaak aanslepen, vakantie in zicht, en intussen afwachten hoe mijn therapie verloopt.
Nadien wordt het Raadkamer, met nadien misschien correctionele rechtbank.
Mijn vraag is wel of ik dat kan aanhalen dat ik niet degelijk werd geïnformeerd?
Voor de rest is de klacht helemaal "opgeblazen", wat wil je, een belangrijk persoon met vele kennissen, dochter lief heeft juist stage advokaat beëindigd, de reden waarom papa bijna twee jaar heeft gewacht om klacht in te dienen voor stalking.
Met dank