Ik heb een rechtsbijstandsverzekering, maar weet niet goed of ik daardoor recht heb op een advocaat.
Iemand enig idee of dit normaal is dat dit alles lang blijft aanslepen ?
Hoe wordt de morele schadevergoeding bepaald ? Huishoudelijke schade ?
Ik kan werd nog niet opgeroepen door een arts van de verzekering.
Zo'n arrogante reactie had ik echt niet nodig.Ik heb een rechtsbijstandsverzekering, maar weet niet goed of ik daardoor recht heb op een advocaat.
Iemand enig idee of dit normaal is dat dit alles lang blijft aanslepen ?
Hoe wordt de morele schadevergoeding bepaald ? Huishoudelijke schade ?
Ik kan werd nog niet opgeroepen door een arts van de verzekering.
Heb je de voorwaarden van uw rechtbijstandsverzekering al eens grondig gelezen? Waarschijnlijk niet. Wel begin daar dan eens mee.
In wiens opdracht werd de wagen hersteld, en wie deed de keuze van de garage?
Als het een totaal verlies was, had je dat beter aanvaard, en de wagen niet meer laten herstellen.
De schadevergoeding van een ongeval met lichamelijke letsels kan lang aanslepen, zeer lang som. Had er ook een gehad, en dat heeft 4 jaar geduurd, verschillde expertises in verscillende ziekenhuizen en door verschillede dokters.
Voor het vragen van huiselijke schade zal je een advokaat moeten inschakelen (die van de verzekering misschien)
Begin met info te vragen aan uw verzekering.
Politie kwam ter plaatse en heeft een PV opgesteld. De tegenpartij is aansprakelijk voor het ongeval, daar is nooit discussie over geweest, verzekering heeft dit ook bevestigd.Ik hoop dat de politie een PV heeft opgesteld (gelet op lichamelijke schade)?
Welke bevestiging hebt gekregen u waaruit blijkt dat u niet in fout was?
Het is geen advocaat van de verzekering, maar een advocaat die je zelf kiest maar wordt betaald door de verzekering.@mava
Advocaat van de verzekering inschakelen, daar moet je pas echt lomp voor zijn !!!!
euhm, hij heeft anders wel gelijk ...
Zo'n arrogante reactie had ik echt niet nodig.
Ik zie niet in welke fouten ik zou kunnen gemaakt hebben.]Op eigen fouten gewezen worden doet blijkbaar pijn.
Zo'n arrogante reactie had ik echt niet nodig.