CONFLICT TUSSEN KLANT EN LEVERANCIER ?

Macgyver
Topic Starter
Berichten: 5

CONFLICT TUSSEN KLANT EN LEVERANCIER ?

#1 , 11 mei 2011 09:15

Sinds een 3-tal jaren hebben wij problemen met een leverancier. Dit zowel op vlak van correcte crediteringen etc....

Ook retours van goederen zijn er ook problemen. Wat kunnen wij eraan doen om ons recht te laten gelden ?

Wij nemen alle dagen steeds digitale foto's van de retours en dan nog worden sommige zomaar verworpen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bartvdv
Berichten: 1911

#2 , 11 mei 2011 09:46

Blijkbaar tussen 2 bedrijven of winkel en bedrijf?

Schriftelijk de problemen signaleren; een onderhoud vragen met de bedrijfsleider of regioverantwoordelijke 'dat het zo niet langer kan'; een gerechtsdeurwaarder een en ander laten vaststellen; dreigen een andere leverancier te zoeken... Juridisch kan je incompetentie moeilijk aanklagen. Als de crediteringen niet correct worden verwerkt maar na klacht wel worden rechtgezet, dan kan je weinig meer doen. Worden wel de juiste procedures voor het terugzenden van retours gevolgd, enz.

Macgyver
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 11 mei 2011 09:50

1. Winkels / Monopolie bedrijf.
2. Gerechtsdeurwaarder is onbetaalbaar.
3. Klachten worden soms wel en soms niet rechtgezet.

ER zou een aanklacht gelanceerd zijn over het systeem + de gevolgen voor de DBH'ers.

Reclame

bartvdv
Berichten: 1911

#4 , 11 mei 2011 10:12

Dat de winkels zich verenigen?

Mac gyver
Berichten: 15

#5 , 12 mei 2011 06:49

Dat is nu het probleem.

Mac gyver
Berichten: 15

#6 , 12 mei 2011 12:52

http://www.nsz.be/nl/pers/algemeen/zelf ... tegen-amp/" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Archief”