_
Willy D.
Belachelijke zaak ! En gerecht en rechters maken zich hopeloos belachelijk door hun getwist en gebrek aan eensgezindheid. Wat moeten de mensen wel denken, als rechters zelf niet schijnen te weten wat rechtvaardigheid is.
_
Geolfried B.
Straatsburg ? is dat een rechtbank ? Is Europa het ondier dat zijn eigen wetten stelt. Is hun bemoei-zucht onbevredigbaar. Hoelang gaan de zogezegde soevereine landen dit nog nemen of zijn wij de gevangenen van onze eigen creativiteit ?
Dit zijn reacties op:
Straatsburg veroordeelt België omdat het parentale ontvoering ongedaan wil maken
http://www.vandaag.be/binnenland/102211 ... maken.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedenk eens hoelang het duurt tussen dat je naar de politie gaat en klacht neerlegd en het naar Straatsburg mogen gaan - is de vw niet uitgeprocedeerd zijn?
Zelf heb ik bedenkingen die instanties vertrouwen die als je ze vertrouwd je in het belang van je eigen kind je eigen kind legaal kwijt bent
De logica die Straatsburg hier toepast is dat als de misdadiger de strafprocedure zolang weet te rekken dat het kind geworteld is mag het blijven bij de misdadiger.
Feit is en dat ik denk dat hier geen enkele advocaat of magistraat hier zal komen te ontkennen dat in Belgie die doorlooptijd van het uitprocederen... en dan nog eens naar Straatsburg lang genoeg is om... juist om het gewortelde kind te mogen houden ook al is het door een rechter anders bepaald.
Als ooit iemand tegen U verteld "ik heb vertrouwen in de rechtbank" vraag dan ook eens om bovenstaande op een begrijpbare manier uit te leggen
Wat moeten de mensen wel denken, als rechters zelf niet schijnen te weten wat rechtvaardigheid is.
Rechters zijn mensen die onrechtvaardigheid op een proffessionele wijze dat kunnen ombuigen naar rechtvaardigheid
Tja... wat denken jullie?
RR