voorbeeld :
Een journalist gaat undercover, doet zich voor als belangrijk zakenman, geeft zijn telefoon nummer en zegt u, ..indien u ooit problemen hebt, bel me, ik heb invloedrijke vrienden...vervolgens doen er idd enige tijd later problemen voor ....u neemt vervolgens contact op met deze vriendelijke mijnheer ,waar u alleen het gsm nummer van hebt , geen naam , geen beroep , geen adres, hij nodigt u uit op de Keizerlei te Antwerpen in een taverne, u legt uw probleem uit en hij zegt u dat hij u kan helpen maar dat er een envelop dient gegeven te worden, 2000,?
Dit zou dienen om een hoge magistraat die hij zou kennen,
(zulke hulp zocht ik niet)
Hij geeft bedenktijd, u gaat er niet op in , omdat u weet dat de problemen die u hebt eigenlijk niet zo erg zijn, later gaat u naar de griffie vd rechtbank het bundel inzien, we worden in de hal gezet waar een tafel staat ( die er later niet meer stond) we kijken het bundel in en de bedoelde magistraat ( die ik voorheen niet kende) komt er net voorbij !!spreekt u aan, stelt zichzelf voor ,en bied zijn hulp aan , en verwijst u naar zijn kantoor iets verder, met de mededeling " indien ik u kan helpen , ik zit daar in mijn kantoor"ondanks dat er niets betaald is !! u gaat er nog niet op in, en u ziet nog steeds niet dat u eigenlijk wordt uitgelokt,
Deze magistraat mag gezien zijn functie zelfs niet met u praten, laat staan zelf zijn hulp aanbieden.
Later kijkt u tv en ziet u dat de goede mijnheer een belangrijk en bekend....journalist is, bij een krant
Dan beseft u dat diezelfde krant u voorheen blokletterde met onwaarheden, die uw leven sindsdien ernstig hebben vernietigd, bovendien merkt u na het vonnis dat er stukken uit uw gerechtelijk dossier zijn verdwenen die uw vrijspaak hadden betekend,
Dus u bent op een onvolledig dossier veroordeeld, ook merkt u dat uw raadsheren, niet de belangrijke stukken hebben gevoegd bij hun besluiten, die u hebt gegeven die eveneens bepaalde zaken hadden aangetoond, bovendien ziet u dan pas hun besluiten in het bundel waarin ze beweerde dat u de feiten toegaf ! terwijl dit niet was, enz end.
En dat uw raadsheren bovendien in het geheel dus niet onpartijdig waren en u veel schade hebben berokkend.
U = wij
Nee, ik kan niet bewijzen dat die journalist dat gedaan heeft, nee ik kan niet bewijzen dat die magistraat zijn hulp heeft aangeboden, en nee ik kan niet bewijzen dat heel dit gedoe bovendien waarschijnlijk ook is gefilmd, met als doel dat ik dus magistraten wil omkopen end.
Mijn partner is wel getuige , maar ze hebben op haar nationale gegevens lijst gezet misbruik van vertrouwen !!
(klopt ook niet, is verhaal apart )
Dus haar woord heeft ook geen waarde.
Gelukkig ben ik ook niet naar het kantoor gegaan van deze magistraat waar hij ons beleefd uitnodigde, want wat zou er dan weer beweerd zijn,
n.b. ik heb onlangs nog afspraak gemaakt met deze vriendelijke mijnheer op de redactie vd krant, om hem hiermee te confronteren, hij is heel vriendelijk en beweerd mij nog nooit gezien te hebben !
Maar ik vraag me af indien ik bovenstaande zaken openbaar maak
Of je kan spreken van laster of eerroof, indien ik ze niet kan bewijzen!
En of dergelijke methodes eigenlijk kunnen of mogen.
Is dat niet provocatie, het uitlokken van een strafbaar feit, met de bedoeling de
fysieke integriteit van een persoon(en) aan te tasten?
Wat ze sowieso gedaan hebben, door onwaarheden in de kranten te blokletteren,
En wat dat uitlokken betreft, is bovenstaande ??ntje van de vele die reeds zijn gebeurt.
De reden van bovenstaande is: ik had voor mijn een vriendin, enige jaren geleden, ( die nu mijn partner is ) beroep aangetekend tegen een beslissing van het OCMW, waar ze misbruik van haar hebben gemaakt omdat ze minder begaafd was, en haar vervolgens allerlei documenten op een onrechtmatige mannier hebben laten ondertekenen met schuld bekentenissen, en ze vervolgens 2000 bfr ( 50 ? ) gegeven, voor 1,5 maand leefgeld,
Waarop de voorzitster van het OCMW op zijn zachts gesproken, een serieuze blaam heeft gekregen, en dus mijn vriendin 200 % in haar recht stelde,
Het OCMW verspreidt sindsdien op alle diensten foute informatie,
( zachtjes uitgedrukt) diensten die elk mens nodig heeft in zijn leven, enz. enz. , met als doel, dat we ten onder gaan en we kunnen ons niet verdedigen want al deze diensten doen of hun neus bloed, ze maken wel allerlei insinuaties, dus je kunt u ook niet verdedigen tegen iets wat niet hardop wordt gezegd, ( ik ga daar aan dood)
Als we dossier inzage vragen, worden de dossiers vernietigd enz. enz.
Er wordt ons aangeraden om te verhuizen.
Mijn excuses voor mijn wel TE uitvoerige posting
(mijn andere postings zijn andere zaken )