Bovenstaande mevrouw is een voormalig redactielid van diverse tijdschriften voor lesbiennes.
Nu heb ik totaal niets tegen homo's of lesbiennes, maar mevrouw is ook nog eens gekend als notoir mannenhaatster.
Ik voerde al 4 rechtszaken tegen mijn ex-echtgenote, ik had papieren, documenten, bewijzen. Met andere woorden, het leek een gewonnen zaak... Tot bewuste mevrouw haar advies moest geven.
Ik kan u verzekeren, om van op uw gat te vallen. "meneer heeft geen nadeel", "er was een regeling (al kon ik bewijzen van niet)", die mevrouw deed nog niet eens de moeite om de bewijzen te aanzien. Gewoon de conclusie van mijn ex, zoals gewoonlijk een hoop blabla, zonder enig stuk ter staving, nabrabbelen.
U raadt het al, één zaak gewonnen op 4 - dan nog omdat ik mevrouw persoonlijk de mond snoerde en vroeg of ze wel degelijk kon tellen, ze daarop totaal stil viel en de rechter onmiddellijk zei "dat hij zich dat ook begon af te vragen"

Feit is dat dat mens dus blijkbaar sedertdien alle moeite van de wereld doet om op rechtzaken waar ik bij betrokken ben, aanwezig te zijn.
Heeft nog iemand gelijkaardige ervaringen ? Misschien weet iemand of het mogelijk is om een welbepaald "substituut" te wraken omwille van vooringenomenheid door haar geaardheid ?