mislukte tattoo

marijse
Topic Starter

mislukte tattoo

#1 , 16 apr 2011 02:44

hallo,

ik heb een 3 tal weken geleden een tattoo laten zetten bij een erkend tatoeur, en nu dat em genezen is staat men tattoo er maar voor de helft
ik vind het nu erg dat ik een tattoo op men hand heb die er nie helemaal staat, kan ik men geld terug eisen of wat kan ik er nu mee doen?
want nu zie ik het nie zitten om nogmaals geld uit te geven voor hem te laten herzetten
hopelijk kan er iemand mij een positief antwoord geven
dank bij voorbaad

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Carlo

#2 , 16 apr 2011 10:14

contact opnemen met degene die de tattoo heeft gezet, meestal weten die ook dat er soms nog moet worden bijgewerkt.
U moet hem eerst de kans geven om zijn werk af te maken. U zou voor die bijwerking niets hoeven te betalen, want u betaalde al voor een afgewerkt product.
Een goede tattoeerder zal zeker zijn werk volledig afwerken om zijn naam en faam hoog te houden.
Je kan ook de 'Belgische bond der tattoeerders' contacteren, indien er geen gevolg aan uw verzoek wordt gemaakt.
http://www.tattoo.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Terug naar “Archief”