Hallo, probleem met boiler is opgelost.
Nu het volgende (ik zal blij zijn als dit voorbij is, en jullie ook denk ik

Op 2 mei verloopt het contract. Ik ben zelf niet in mijn woning geweest maar ik werd gebrieft dat het daar in een jaar niet gekuist was en dat er alles nog opgestapeld staat. Ik heb hem nu verzocht om op 2 mei de sleutels te overhandigen, de meters op te nemen en het huis leeg en proper achter te laten.
Aangezien het nog maar een week is vrees ik dat het niet leeg en niet opgekuist is en de vraag is of hij zal open doen. Ik heb wel een sleutel maar ik wou eens horen wat ik mag doen ?
Mag ik binnen met die sleutel en de sloten veranderen bv ? Als hij het niet leeg heeft gemaakt kan ik hem dan verbieden dat hij er nog achter mag komen en mag ik de spullen wegdoen ?
Als hij bv de sleutel op de deur laat zitten en mij niet binnen laat en langer blijft dan 1 mei, mag ik hem dan huur aanrekenen voor die maand en wat moet ik doen om hem buiten te zetten ?
Vele vragen maar het is mij al duidelijk dat je als huurder goed beschermd bent en je als verhuurder moet oppassen wat je allemaal doet, ook al is het tegen de logica in.
Merci