Bij Electrabel betaalde ik voor gas alleen zo'n 45 euro. Het gaat om een 2 slpk appartement (60m²)
Ik ben naar Lampiris gegaan omwille van de lage tarieven en daar werd dit inderdaad eerst 32 euro, Maar dus onlangs gepeperde afrekening gekregen en bam, ook op de voorschotfactuur is het ineens 75 euro geworden? Dat is dus meer dan 50% duurder, en dat is alleen gas.
Ik heb gebeld naar de klantendienst, want we deden het net zuiniger dit jaar met de verwarming...??
Nu, omdat we nog niet zo lang in dit pand wonen en slechts enkele maanden Electrabel genoten hebben hier, zegt men bij Lampiris dat we niet met de vorige leverancier mogen vergelijken en dat het veel waarschijnlijker is dat het aan (iets in) het pand ligt dat we duurdere kosten hebben.
De EPC score was bijzonder goed, dus ik dacht dat dat op mijn verwarmingsfactuur toch te zien zou moeten zijn? Nu staat hier wel een oude geiser, model uit de jaren 80 zei de laatste technicus
Conclusie: nu ga ik én die 75 eur én nog eens 40 euro elektriciteit moeten betalen voor een modaal 2-slpk appartement. Dat is veel te veel voor mij en dan durven ze op de klantendienst nog zeggen dat ik eigenlijk nog een heel klein verbruik heb.
Wat betalen andere zuinige mensen dan voor 60 vierkante meter soms? Sorry, maar dat geloof ik niet hoor.
Vraag: Wat moet ik hiermee? Ik ben echt razend, want we hebben hier super ons best gedaan in de winter met die thermostaat, het warm water en de ramen...En voor wat?
hoi,
ik heb een appartement van 60 vierkante meter en heb ook lampiris
ik betaal 80 euro (gas en electriciteit) per maand de eindafrekening is juist geweest ik trek 496,24 euro terug