wijziging vluchtschema

ted1975
Topic Starter

wijziging vluchtschema

#1 , 17 mar 2011 20:11

ik krijg net melding dat men ons vliegschema (reis turkye in april) heeft aangepast , dwz vlucht vertrekt dag vroeger zijnde vrijdag ipv zaterdag.

vrij boertig vind ik dat... je moet weten dat we dus extra dag verlof moeten nemen (als dat zal kunnen), geen logie hebben voor extra nacht, en wat me nog meer tegen de borst stoot is dat ik eigenlijk die vlucht gekozen heb (ondanks vervelend-tussenlanding met wachttijd- en lang en duur traject ) omdat het net de zaterdag vertrekt...maw had ik me van de eerste keer een vlucht gezocht voor de vrijdag had ik een stuk minder betaald en minder lang gevlogen... daarbij komt nog dat we door wijziging ticket 3u op voorhand moeten aanwezig zijn..

ben er bijna even snel met de auto ...

Kan je daar iets tegen doen? of gewoon ondergaan?
kan me wel zo voorstellen dat men 'het recht heeft ...' ???

GEACHTE MEVROUW/MENEER,WIJ INFORMEREN U DAT DE LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ DE VOLGENDE AANPASSINGHEEFT AANGEBRACHT IN DE DATUM VAN UW REIS.GELIEVE U ZICH DRIE UUR VOOR HET VERTREK TE MELDEN BIJ DE INCHECKBALIEVAN DE LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ.U ZULT UW OUDE TICKETS BIJ U MOETEN HEBBEN OM ZE TE LATEN VERNIEUWEN(ELEKTRONISCHE TICKETS OF PAPIEREN TICKETS).ER ZAL DUS GEEN NIEUWE E-TICKET MEER VERSTUURD WORDEN DOOR ONS.HET NIEUWE VLUCHTSCHEMA ZAL U PER FAX OF PER E-MAIL WORDEN TOEGEZONDENMet vriendelijke groet, Technische ServiceHeeft u verder nog vragen, dan kunt u ons op deze manier contacteren:[email protected]

Let wel: de luchtvaartmaatschappijen behouden zich het recht te mogen wijzigen en annuleren. Dit staat ook in onze voorwaarden omschreven. Als u niet akkoord gaat met de wijziging en ook geen alternatieven heeft (of wij u deze niet kunnen bieden), dan is de enige optie die u rest, dat wij een verzoek indienen bij de luchtvaartmaatschappij om uw dossier te laten annuleren en een volledige restitutie. Daarna is het aan de luchtvaartmaatschappij te beslissen of de klant recht heeft op een restitutie (gedeeltelijk of volledig). Het termijn waarin wij een antwoord zullen ontvangen zal ongeveer 3 maanden duren en zodra wij het bedrag op onze rekening hebben zullen wij u direct vergoeden.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding