Nu niet gaan doordraven hè
Over het algemeen wordt in overeenkomsten geen ironie, of eender welke vorm van humor, gebruikt.
Overigens is het ook zo dat wanneer humor moet worden uitgelegd het per definitie zijn doel gemist heeft.
je beseft toch dat elke post in phpbb3 in de code voorafgegaan en gevolgd wordt door dubbele aanhalingstekens :pdus als er dan een koekjesdoos staat in de winkel en er staat geschreven ; koekjes zitten daar niet in "inbegrepen" heb je een volle doos mee koekjes .In principe wel, alhoewel een winkelier best geen humor gebruikt op zijn prijskaartjes
Beter voorbeeld:
Ik leen tien euro van mijn buurman. Terwijl ik van hem een oud verfrommeld biljet kreeg, bezorg ik hem bij terugbetaling een pas gedrukt biljet.
Bij overhandiging zeg ik: hier heeft u uw tien euro terug, reinigingskosten "inbegrepen".
je maakt dan een overeenkomst mee uw buurman voor die 10 euro als volgt
" tekst overeenkomst " en de buurman komt vragen hoe het zit mee zijn centen kan je doodleuk zeggen sorry u had maar op die " " moeten letten de overeenkomst is waardeloos . ben benieuwd naar welke rechtspraak je gaat verwijzen die dit bevestigd
proficiat!Na een week van spanning en juridische informatie op te zoeken is er eindelijk een doorbraak gekomen.
Hoe is deze er gekomen???
Door blijvend naar de werkgever te bellen, me te verontschuldigen, 1 connectie gebruikt te hebben heeft hij me een waarschuwing gegeven en liet hij de verbrekingsvergoeding vallen.
Zo zie je wel !!
Bedankt voor de informatie en de spellingsregels allemaal !