iPhone 4 (ik heb een klacht!!!)

Android88
Topic Starter

Re: iPhone 4 (ik heb een klacht!!!)

#31 , 21 feb 2011 15:07

İk had zelfde probleem. Zoek eens dat topic, gewoon een aangetekende brief van 10'pagina's wettekst (wet van 1 sept 2009) sturen en alles komt in orde. Het is de verkoper die moet zorgen dat alles werkt. Niet dynalux
Hey fenerus,

kan je mij een link van die wettekst via PB opsturen?

Ik vind het niet... :?

Of als iemand anders het me kan doorsturen, dat mag ook...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bartvdv

#32 , 21 feb 2011 15:22

@Android88... Ik denk dat fenerus het heeft over de Europese garantiewetgeving en zich van datum vergist. Het is inderdaad de verkoper van het toestel dat een garantie moet geven van 2 jaar en al het nodige moet doen. Niet de fabrikant... Maar jouw toestel was toch ondertussen in herstelling, alleen neemt het blijkbaar nogalwat tijd in beslag.

Android88
Topic Starter

#33 , 21 feb 2011 15:56

@Android88... Ik denk dat fenerus het heeft over de Europese garantiewetgeving en zich van datum vergist. Het is inderdaad de verkoper van het toestel dat een garantie moet geven van 2 jaar en al het nodige moet doen. Niet de fabrikant... Maar jouw toestel was toch ondertussen in herstelling, alleen neemt het blijkbaar nogalwat tijd in beslag.
Hey bartvdv,

ik heb mijn toestel op 22 januari 2010 binnengebracht bij Base, maar naar het schijnt is mijn toestel pas op 31 januari 2010 aangekomen bij Dynafix, als dat zo is, dan ligt mijn toestel daar al 3 weken en om exact te zijn al 16 WERKDAGEN...

Is dat gewoonlijk zo bij dit soort zaken?

Hoe lang zou het nog duren denk je? Of hoe lang zou het nog maximum mogen duren denken jullie?????

Gemeende groetjes

Reclame

Android88
Topic Starter

#34 , 21 feb 2011 23:29

??????

EvilFreD

#35 , 22 feb 2011 00:08

??????
Ik vrees dat de kristallen bollen niet meewerken vandaag.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Android88
Topic Starter

#36 , 22 feb 2011 00:52

??????
Ik vrees dat de kristallen bollen niet meewerken vandaag.
:( :? :cry: :evil: :x

Terug naar “Consumenten Koop”