Hey EvilFreDWellicht dat deze pagina enige duidelijkheid kan verschaffen:
https://support.apple.com/repairstatus/ ... 1&geo=benl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop echt dat het zo is :Sexterne servicepartner = apple zelf ja. Nu die gaan hem herstellen en terugsturen naar Dynafix en die op zijn beurt hem terugstuurt naar de winkelJa maar waarom spreken ze dan over een externe servicepartner?????alleen apple mag zelf aan de iphone werken. Dynafix doet enkel de controle op garantie of niet. indicators controleren op vochtschade etc
Is deze externe servicepartner dan van Apple zelf?
Of hoe zit dat in elkaar?
Ik heb geen persoonlijke ervaring met Apple, dus verder dan dit kan ik je ook niet helpen.Hey EvilFreDWellicht dat deze pagina enige duidelijkheid kan verschaffen:
https://support.apple.com/repairstatus/ ... 1&geo=benl" onclick="window.open(this.href);return false;
Aangezien ik mijn iPhone (nog) niet terug heb stel ik mij de vraag waar ik mijn serienummer kan opsporen want op de factuur staat het er niet op, ik heb enkel een RMA en een IMEI nummer, kan je me verder helpen?
Dat vind ik nu dus ook erg :Somdat Dynafix zo al 50% van de toestellen zelf oplost. (software updates, vochtschade,....) echt erg
Ik hoop echt dat het zo is :S
Maar dan stel ik mij in godsnaam de vraag waarom ze dan Dynafix er bij betrekken en niet rechtsteeks opsturen naar Apple zelf?????
Dat uw iPhone doorgestuurd is naar een externe servicepartner betekent waarschijnlijk dat Dynafix geconcludeerd heeft dat het toestel gerepareerd gaat worden.
U gaat dus geen nieuw toestel ontvangen, maar uw beschadigde toestel wordt hersteld (onder garantie).
Volgende week de 22ste februari zal het net 1 maand zijn dat mijn iPhone al weg is!zal hersteld worden jammer genoeg....