Wat kan ik verwachten op het hof van beroep in gent

skynet
Topic Starter

Wat kan ik verwachten op het hof van beroep in gent

#1 , 14 feb 2011 01:29

hallo

ik ben hier helemaal nieuw op dit forum.

Dinsdag 15 februari moet ik verschijnen voor het hof van beroep in gent.

Ik ben in januari vorig jaar veroordeeld geweest wegens valsheid in geschriften en oplichting in het jaar 2006/2007 en hiervoor heb ik 2 jaar effectief gekregen.
Daarbij ben ik op die rechtzaak door mijn ex vrouw valselijk beschuldigd geweest voor feiten die zei had gepleegd.

Alles die in die jaargang is gebeurt word niet betwist door mij , het beroep is aangetekend tegen de valse beschuldiging & de strafoplegging van 2 jaar effectief
Voor die feiten heb ik in 2007 4maand & 2 weken in voorhechtenis gezeten.

Ook vertelde mijn advokaat dat er kans in zit als de 2 jaar effectief zou blijven dat ik die zelfs niet zou moeten gaan uitzitten. en hierbij heb ik mijn twijfels

Persoonlijk weet ik niet echt hoe het er aan toe gaat in het hof van beroep.
ik heb namelijk een vaste verblijfplaats & vast werk , ook zit ik in schuldbemiddeling voor de gedupeerden terug te betalen.

nu vroeg ik mij volgende punten af:
1. kan mijn straf verhoogd worden
2. hoe gaat het hof van beroep te werk?
3. is het normaal dat het meer dan een jaar duurde voor mijn zaak voor het hof van beroep verschijnt
3. als het bij een gevangenis straf blijft, wanneer word die dan uitgevoerd en kan er elektronisch toezicht aangevraagd worden zonder echt binnen te moeten

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding