#1 , 11 feb 2011 16:39
Beste Juridisch forum bezoekers,
ik wilde jullie mening even horen want ik ben echt wel gefrustreerd met wat er gaande is :S
Op 17/01/2010 heb ik een iPhone 4 (16GB) gekocht bij X shop te Antwerpen ter waarde van 600 EURO en nog geen één week later was deze al defect! Neen, ik zeg het verkeerd, hij was al defect maar ik merkte het pas 5 dagen nadien!
Op 22/01/2010 heb ik mijn iPhone binnengebracht bij X shop en ze hebben mij gezegd dat ze geen andere iPhones meer in voorraad hebben en ze hebben me voorgesteld om het toestel naar Z zelf op te sturen... Ik zei oké geen probleem en ik vroeg hoe lang het ongeveer kan duren eer ik mijn toestel terug in handen zou hebben, die man die daar werkt heeft me duidelijk "maximaal 2 weken" gezegd!!!
We zijn nu bijna 3 weken en ik heb hem nog steeds niet... Ik ben naar X shop geweest, een dame die er werkt keek op de computer even na en ze zei dat ze het toestel op 26 januari hebben opgestuurd naar de reparatiedienst (Dynafix). Ik vroeg of ik de contactgegevens van deze dienst kon hebben, ze hebben me een E-mail adres meegegeven.
Ik heb deze dienst een E-mail gestuurd en ik kreeg als antwoord ze niet geautoriseerd zijn om het toestel te repareren en dat ze daardoor het toestel naar een externe servicepartner hebben doorgestuurd. En dat ze momenteel in afwachting zijn van de levering van het toestel.
Het begint me echt tegen te steken want
1) Toen ik het toestel op 22 januari 2010 binnen had gebracht, had die medewerker in die winkel waar ik de iPhone had gekocht gezegd dat hij het toestel naar Apple zelf zal sturen en dat het maximaal 2 weken kan duren eer ik het toestel terug in handen heb...
2) Het toestel is dus niet naar Apple zelf opgestuurd maar wel naar een ander reperatieservice!
3) Ik stuur een mail naar naar deze reparatieservice en deze keer krijg ik te horen dat ze niet geautoriseerd zijn om het toestel te repareren en dat ze het naar een externe servicepartner hebben opgestuurd!!!
Is dat een grap of werken zij inderdaad op die manier?????
Pfffff, ik heb 600 EURO geïnvesteerd in een toestel waar ik nog steeds op moet wachten, ik vraag mij af of ik het recht heb om ergens te gaan klagen als ik het toestel binnen "x" aantal dagen of weken niet in handen zou hebben?????
Iemand die me iets meer kan vertellen hierover?
Ik zou jullie in ieder geval enorm dankbaar zijn...
Met vriendelijke groeten
Laatst gewijzigd door
Android88 op 11 feb 2011 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.