Ik twijfel tussen VUBrussel en UGent, en zoals je zegt de kans zal er zijn dat ik nog verander, maar ik moet een project voor school maken dat best volledig is, vandaar dat ik nu al met de masterjaren zo'n beetje rekening houd.Je bent zeker best met burgerlijk en strafrecht en zorg verder dat je keuzevakken zo veel mogelijk in gerechtelijk recht, beslagrecht, voorrechten en hypotheken, ... liggen.
Waar ga je studeren?
De kans is overigens groot dat je in de loop van je studies van mening verandert, dus nu al nadenken over keuzevakken voor je masterjaren heeft niet zoveel zin.
Veel succes in elk geval!
Ik twijfel tussen VUBrussel en UGent, en zoals je zegt de kans zal er zijn dat ik nog verander, maar ik moet een project voor school maken dat best volledig is, vandaar dat ik nu al met de masterjaren zo'n beetje rekening houd.Je bent zeker best met burgerlijk en strafrecht en zorg verder dat je keuzevakken zo veel mogelijk in gerechtelijk recht, beslagrecht, voorrechten en hypotheken, ... liggen.
Waar ga je studeren?
De kans is overigens groot dat je in de loop van je studies van mening verandert, dus nu al nadenken over keuzevakken voor je masterjaren heeft niet zoveel zin.
Veel succes in elk geval!
Dankjewel !
Erg bedankt! Leuk om te zien dat onze site bezocht wordt. Hij is inderdaad met een klein budget zelf in elkaar gezet, maar we zijn er toch redelijk tevreden mee. Less is vaak more. (Je bedoelt toch onze kantoorsite en niet mijn persoonlijke blogpagina waar ik in mijn handtekening naar verwijs? die laatste is een wordpressblog, dus daar doet wordpress al het lay-outwerk vooor mij )aheum totaal off topic but i don't care !!!!
Zelf ben ik verre van verlegen om onze eigen website gezien het kleine budget dat ik vooropstelde Bij sommige bedrijven die zelfs over duizenden euro's beschikken loopt het nog fout
En ik vermoed zo dat Serious Legal ook geen duizenden euro's over hebben en/maar ik wil ze dan wel eens feleciteren met de opzet/lay out en
dynamisme van hun site.
Dat gezegd zijnde terug naar ...... ik wil ....
Jij wel?Maar niet in publiekrecht & strafrecht! :p