Een jaar geleden is een bedrijf onze ramen en voordeur komen installeren. We waren tevreden en hebben een nabestelling gedaan van nog eens 2 ramen. 1 raam werd hier intussen van geïnstalleerd, het andere is in afwachting tot wij zeggen dat het mogelijk is (renovatiewerken zijn nog bezig). Echter sloot onze voordeur van het begin niet correct, dit hebben ze 2x proberen te herstellen maar ze hadden telkens het goede materiaal niet bij. Nu opent en sluit onze deur nog moeilijker nadat ze hebben geprobeerd het te maken. We hebben al meermaals geprobeerd om het bedrijf te contacteren om dit specifiek probleem te komen oplossen maar telkens hetzelfde antwoord: 'we bellen terug, we zullen dan langskomen (niemand gezien), we mailen u,... Nu is het zo dat er wel bij elke installatie iets was maar hier hebben we nooit moeilijk over gedaan: kras in de voordeur getrokken door de plaatsers, vergeten raam af te werken, vertellen dat de voordeur wel is bijgeregeld maar daarna vertellen dat het goede materiaal niet mee was,... Nu dat dit alles was ik het een beetje beu en heb ik geprobeerd mijn verhaal te vertellen aan de telefoniste die me onderbrak en me ging terugbellen. Niet gebeurd dus..
Ik heb hierna een ingebrekestelling opgesteld en hun een redelijke termijn gegeven om het probleem aan de voordeur te komen oplossen. Deze termijn is ondertussen verstreken zonder enige respons. Is het nu mogelijk om mijn contract op te zeggen gezien ik daar nog 1 nabestelling heb staan? Ik heb enkel een voorschot betaald op deze nabestelling en dit komt ongeveer overeen met het ene raam dat al is geplaatst. Alvast bedankt voor jullie antwoord.