Loonfiche

Hilario
Topic Starter

Loonfiche

#1 , 03 jan 2011 18:59

Kan een verhuurder van de huurder een loonfiche vragen voor hij zijn eigendom verhhurd?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
strenzke

#2 , 03 jan 2011 23:05

Zou ik ook wel eens willen weten :)
I get my strenght out my Little Angel

Vandebos

#3 , 04 jan 2011 00:54

Hij kan dat vragen ja, de slimme verhuurder die wat meer zekerheid wil zal dat ook vragen. De potentiële huurder kan dat weigeren, dat is zijn recht... net zoals het het recht is van de verhuurder om te kiezen voor een kandidaat waarbij hij zich financieel zekerder voelt.

Om lange discussies uit de weg te gaan, neen een loonbriefje geeft geen zekerheid maar het is een indicatie...

Reclame

mijnhuurder

#4 , 05 jan 2011 19:37

Ik vraag het beleefd en vriendelijk, meestal krijg ik het te zien zonder enig probleem.

Laatste keer kwam de potentiële huurder binnen en gaf hij me een stapel loonbrieven nog voor we de hand schudden :/)
De referentie rond verhuren in Belgie, appartement, huis, garage, box, etc: www.mijnhuurder.be

Vandebos

#5 , 05 jan 2011 21:55

In feite kan je het vergelijken met een jobinterview; hoe meer van de gevraagde informatie je verstrekt hoe beter de indruk die je maakt op de verhuurder en hoe eenvoudiger het is voor deze om je af te wegen tegen anderen. Hoe gebrekkiger de verstrekte informatie hoe groter de kans dat hij bij een andere kandidaat een beter profiel vindt.

Terug naar “Huren”