alvast bedankt voor de vele hulp die ik hier krijg, want als je er zelf niets vanaf weet dan zou je stomme dingen doen
maar het geval dat ze vandaag nog via sms bevestigd hebben dat ze hun aangetekend schrijven niet gaan halen zijn kan dat in mijn voordeel spelen?
haar antwoord was letterlijk.... ik moet tot 17h werken dus ik geraak niet op de post
Toch niet, is maar een futiliteit in het dossier. zoals ik zei steek uw energie niet in dat soort zaken. U hebt uw aangetekekende
brieven opgestuurt dat is van belang. De rest dus als ze nu alfgehaald worden of niet kan u in princiepe geen zier schelen.
Maar ik begrijp uw emotie. U zou graag hebben dat uw brieven worden gelezen, dat u weet dat uw grieven worden gezien en
dat u ze kenbaar hebt gemaakt, dat u uw klankbord hebt gevonden. Allemaal menselijk maar dat brengt geen zoden aan de
dijk. Liefst zou u willen dat u nu telefoon krijgt van tegenpartij en gaat praten over uw probleem. Maar dat is echter een
kortstondige opluchting en zal u een vals gevoel geven dat er schot in de zaak zit. Geloof me het is niet zo. Blijf droog en af
wachtend. Ga nie de emo-toer op, laat tegenpartij in het ongewisse over uw bedoelingen. Die bedoelingen hebt u al kenbaar
gemaakt in uw brieven. De bal ligt nu in hun kamp !!! door afzijdig te blijven zorgt u ervoor dat hij daar ook blijft en niet in uw
kamp terecht komt. Anders is het initiatief weer aan u. Eerst de voorstellen van hen op papier en blijven aandringen.
Dan pas opnieuw gaan babbelen. Indien over 15 dagen/10 werkdagen geen nieuws opnieuw in gebreke stellen en ondertussen
Verzoeningscommissie aanspreken. Zal u eerst 200 € kosten en hen ook voor een volledig dossier. Da's een pak minder dan
een advocaat + dagvaarding. Lukt het niet met de commissie dan kunt u met dat rapport nog steeds een zaak aanspannen bij
de rechtbank