Beste,
In maart dit jaar tekende ik een offerte voor het bepleisteren van mijn zij en voorgevel. De afspraak was (schriftelijk) dat de werken starten half oktober. In oktober kreeg ik dan een werfleider over de vloer die me zei dat de voorbereidende werken mochten uitgevoerd worden door mij, de volgende werf die ze opstarten zou de mijne zijn. Toen heb ik de voorbereidende werken gedaan, met als gevolg dat er veel water binnenkwam en mijn bezetsel serieus beschadigd is. Ik heb een steense muur waar ik een halve steen die ervoor stond heb afgekapt.
Sindsdien beloftes, beloftes,bla bla bla. Nu staat er op papier sinds twee weken dat ze de eerste dag dat het niet vriest bij mij komen. Nu is het natuurlijk weer discussie over de temperatuur...
Dit blijft dus aanslepen.
Komt erbij dat de premie voor isolatie stopt op 31 december 2010. Ik heb wel op papier laten zetten dat de facturatie op 2010 zal gezet worden. Nu heb ik vernomen dat de betaling ook voldaan moet zijn in 2010 om recht te hebben op de premie.
Wat kan ik nu best doen? Ik weet het niet meer.
Kan ik de schade recupereren? Hem in gebreke stellen?
Wat zijn in dit eigenlijk mijn rechten? Ik vrees dat ik hem zal moeten betalen voor de werken uitgevoerd zijn, dus nu in december om de premie te ontbvangen...
bedankt