ik wist niet waar dus hier dan maar
We weten ondertussen met z'n allen dat hetovermatig gebruik van anti biotica er voor heeft gezorgd dat ze in alsmaar meer en meer gevallen niet meer effectief is of zelfs kompleet de bedoeling en werking mist.
Als we nu eens gaan zien over hoe men meer en meer zijn toevlucht neemt tot het gerecht, advocaten, rechten, wetten etc dan stel ik mij daarbij
dezelfde vragen. Neem nu bvb recent het gekrakeel in het Vlaams Belang. Als ik er de berichten op na lees gaan "de uitgestotenen" laten we dus zomaar noemen voor het gemak niet alleen een zaak aanspannen tegen het VB maar zijn ze er ook in geslaagd om via een éénzijdig verzoek een bepaalde website te verplichten om een weerwoord te publiceren.
Maar zou het nu eens niet een goed idee zijn dat we terug allemaal een beetje meer onze verantwoordelijkheid opnemen, hand in eigen boezem steken
kijken waar het fout liep ipv via allerlei procedures en ik heb dat recht vingertje in de lucht de zaken tot op de spits te drijven.
We zijn met z'n allen de afgelopen decennia mondiger geworden maar ik denk in vele gevallen hebben we ook nog veel minder schroom.
We staan direct op de barricades en lopen naar vrouwe Justitiatie om op één of andere manier toch ons gelijk te krijgen.
En vroeg of laat gaan we de bedoeling en werking van vrouwe Justitiatie zo gaan uithollen dat niks meer gaat werken.
en ik denk dat die geest eigenlijk al aan het rondwaren is. Men gelooft niet meer dat het werkt. Maar ligt dat dan aan het medicijn of aan de manier waarmee er wordt omgesprongen. Kijk bvb wat eind vorige week of was het begin deze week in de zaak omtrent de BTW fraude in Nevele.
De zaak zal nu afgerond worden op een bijverschijnsel. Over de grond van de zaak kan niet meer worden geoordeeld wegens m.i. misbruik van het
medicijn.