collocatie in de vorm van nazorg

andy147
Topic Starter

Re: collocatie in de vorm van nazorg

#16 , 24 nov 2010 20:08

Die overtuiging heb ik om die reden die ik al opgesomt hebt van die dokters en ook omdat ik een viertal weken nadat ik volgens mij besmet werd enorm veel symptomen heb gekregen en bij een normaal bloedonderzoek mijn witte bloedcellen extreem hoog stonden (20000µ/L).
De reden dat dit toedekt wordt is dat er volgens mij ook een baby besmet is geraakt door deze eten te geven met hetzelfde bestek (baby's zijn sneller vatbaar voor besmettingen en ik en mijn vrouw waren in hoge mate besmettelijk doordat we nog maar pas besmet waren op dat ogenblik)(pas besmet = veel meer virale lading dan nu)
Ja, ik wordt gecolloceerd omdat ik zogezegd aan waanvoorstellingen lijdt maar dat is het nu net wat het niet is.
Ik ben echt besmet en ik heb mijn vrouw echt besmet en deze onmacht en onrechtvaardigheid zou nu moeten stoppen en de waarheid zou vertelt moeten worden.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#17 , 24 nov 2010 20:22

Ik denk dat u ofwel gek bent ofwel interessant wil zijn. Mijn buikbevoel zegt dat en dat faalt bijna nooit.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

andy147
Topic Starter

#18 , 24 nov 2010 20:36

Ik ben niet gek en ik wil zeker en vast niet interessant zijn, integendeel. Ik wil gewoon mijn leven terug en dat kan enkel wanneer ze mij en mijn vrouw de waarheid zeggen.

Reclame

roharro

#19 , 24 nov 2010 20:38

Ik ben niet gek en ik wil zeker en vast niet interessant zijn, integendeel. Ik wil gewoon mijn leven terug en dat kan enkel wanneer ze mij en mijn vrouw de waarheid zeggen.
U kunt dan de discussie beter verder zetten op :
http://www.lofderzotheid.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door roharro op 26 nov 2010 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#20 , 26 nov 2010 12:06

WELKE symptomen heb je gekregen? jij bent dus hoogst besmettelijk en daardoor gecolloceerd, maar je vrouw is even besmettelijk, maar loopt vrij rond? Doesn't make much sense. Geef nu eens duidelijk antwoord:

1. HOE ben je zelf besmet?
2. WELKE symptomen heb je?
3. WAAR is je vrouw? WAAROM is zij niet gecolloceerd en jij wel?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

andy147
Topic Starter

#21 , 26 nov 2010 20:04

Mijn vrouw is niet gecolloceerd omdat zij net denkt dat ik een waanbeeld heb dat ik wel besmet ben. Hoe moeilijk is dit nu om te begrijpen ?

andy147
Topic Starter

#22 , 26 nov 2010 20:29

Mijn symptomen 5 weken na besmetting zijn de volgende :hoog aantal witte bloedcellen, keelpijn, nek-en rugklachten vooral tussen schouderbladen, drukkende pijn borstbeen (nis), branderig gevoel urinebuis en zeer droge voorhuid alsook slijmvliezen zichtbaar beschadigd, algemene spierpijn, stekende pijn rechterzijde tot in de lies, opgezwollen lymfeklieren, zeer droge mond en klaarhelder wit speeksel, extreem vermoeid, tintelend gevoel armen en benen en vooral handen en voeten, rare smaak, rare geur, ook zicht is troebel en gehoor raar, zeer veel aanslag op de tong (candida), duizeligheid, zeer veel pijn in de slokdarm en luchtpijp, maag-en darmklachten, ontstekingen, abnormale stoelgang, huiduitslag, branderig gevoel aan de wangen,braken en tandpijn over gans het gebit.

roharro

#23 , 26 nov 2010 20:38

U hebt verdorie gelijk. Dat zijn duidelijke symptomen van mond- en klauwzeer.

andy147
Topic Starter

#24 , 27 nov 2010 06:20

Man , heb jij nikks beters te doen dan onnozelheid verkopen ?????
Spreek van wat je weet en anders klep toe !

Franciscus

#25 , 27 nov 2010 09:32

Welke medicijnen krijgt u voor die besmettelijke ziekte?
En welke andere

meesje

#26 , 27 nov 2010 18:20

Dit verhaal klopt van geen kanten.

Vragensteller schreef:

"In januari werd ik gecolloceerd voor 40 dagen wat verlengd werd met 6 maanden."

Daarna zegt hij dat hij dat hij 5 weken besmet is. Dat terwijl hij beweert dat de reden van collocatie het ontkennen van die besmetting is.....

Alsof er tijdens zijn collocatie geen enkel geneeskundig onderzoek zou gebeurd zijn. En zo niet, waarom is vragensteller dan zelf niet naar een dokter geweest? Met zijn "deeltijdse" collocatie (bestaat dat wel????) heeft hij daar toch de gelegenheid toe?
Waar een weg is is een wil.

DennisI

#27 , 27 nov 2010 22:11

Moest ik rechter zijn zou ik u ook colloceren !

andy147
Topic Starter

#28 , 28 nov 2010 13:56

Voor de besmettelijke ziekte krijg ik (nog) niks.
Andere zijn efexor, seroquel en risperdal
Mijn verhaal klopt wel, ik ben in aug 2008 besmet geraakt en in januari 2010 gecolloceerd en ik heb een hele reeks onderzoeken gedaan tot beenmergpunctie toe en overal blijven ze de waarheid verzwijgen.

Gebruiker21

#29 , 29 nov 2010 10:04

U hebt niet geantwoord op mijn vraag over hoe u ZELF besmet geraakt bent? Wat DENKT u zelf te hebben, trouwens?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

roharro

#30 , 29 nov 2010 12:04

"Ja, ik wordt gecolloceerd omdat ik zogezegd aan waanvoorstellingen lijdt maar dat is het nu net wat het niet is."
Typische reactie van iemand die aan waanvoorstellingen lijdt. Per definitie kan iemand die aan waanvoorstellingen lijdt daar zelf niet over oordelen, anders zouden het geen waanvoorstellingen zijn. Deze mensen zien ook steeds overal samenzweringen tegen hun persoon, wat ook in dit geval overduidelijk blijkt uit de reacties van vragensteller.
Anderen hebben hier al in detail uiteengezet dat collocatie niet zomaar kan. Er komen verschillende personen aan te pas die hun professionele mening moeten geven, inclusief gerechtelijke procedure.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”