Ik betaal schulden 800 euro per maand nog 12 maanden lang
dan heb ik nog 20 000 euro schulden die ik daarna ook moet afbetalen ,maar dat is prive via een familielid geleent vroeger.
dan komt er nog een boete omdat ik een andere auto pertortal heb gereden toen ik een beetje zat was(ps toevallig ik ga zelden weg en drink zelden)maar helaas,kosten ongeveer 15000 euro,,ik wacht nog op de uitspraak
ik ben invalide en heb 900 euro per maand,ik woon bij mijn pa
dan heb ik ook een eigendom wa ik verhuur (3 gewoon appertementjes
samen ,invalid en huur heb ik samen 1200 euro netto
ik betaal en regel tot nu toe alles zelfs via mijn shuldeisers en heb het zeer moeilijk soms
ik hou nooit iets over en sta altijd in - op de rekening
kan er iemand mij raad geven wat ik kan doen
want de ocm is ook niet echt behulpzaam
kan ik stoppen met betalen en gewoon bij mijn vriendin gaan wonen ofzoiets
of is er een manier om dit de omzeilen en gewoon zo leven van mijn invaliditeit en mijn eigendom gewoon ijn beslag laten nemen want heb er ook alleen ma stres mee,,
de eigendom heeft nog een schuld van 140.000 euro de huurders betalen mijn hypotheek,soms is er ook een huurder waar ik problemen mee heb,
even tueel mijn adres daar zetten zodat ze mijn vader zijn spullen niet komen halen als ik niet meer kan betalen want er zijn al deurwaarders geweest maar tot nu toe betaal ik.
kan iemand me raad geven want ik weet totaal niet wat ik moet doen ik kan het zo onmogelijk blijven volhouden