Drugs gebruiken, produceren en verkopen een mensenrecht?

jpc6000
Topic Starter

Drugs gebruiken, produceren en verkopen een mensenrecht?

#1 , 16 nov 2010 22:37

Elke wet is onrechtmatig als deze een mensenrecht schaad. :idea:

Drugs gebruiken, verkopen en produceren is een mensenrecht. Het grootste deel van bekwame objectieve drugskenners en onderzoekers zullen het met deze stelling eens zijn.
Professor Gentse criminoloog Tom Decorte geeft enkele boeken over drugs geschreven, en doet daar met een gans team voortdurend onderzoek naar, als jurist zou men toch tenminste zijn boeken mogen gelezen hebben. Al is het maar dat je dan geen zever meer over drugs zou (of toch ietje minder) zeggen of schrijven.

Ik wil dit voor het hof voor de rechten van de mens brengen. :mrgreen:
Dit is naar mijn mening een manier om te trachten deze zinloze drugsoorlog op te laten houden.
Wie wil zijn mening geven en/of kan mij daarbij helpen?
Laatst gewijzigd door jpc6000 op 24 nov 2010 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 nov 2010 18:13

Sluit u als gebruiker/producent dan ook ineens een verzekering af tegen risico's die de klant zou oplopen.. overlijden vb en waar hij/zij of familie zich dan op kunnen beroepen.
Kom eens in de buurt van het Atheneum in Antwerpen naar de tippelende heroïnehoertjes kijken.
Praat eens met mensen van de Sleutel - Free Clinic contactpunt 2060 Schijnpoort enz over de gevolgen.
Of met de 10-tallen slachtoffers waar alwaar de uit van de auto is ingeworpen om de CD speler er uit te halen.
Antwerpen 2060 dankt je.
Als u uzelf wil kapot maken geen probleem maar heb dan wel een briefje bij of iets op uw lichaam getatoeeerd of zo dat de hulpdiensten u zeker en vast niet moeten helpen en dat ze u bij overlast direkt mogen .....

Veebee

#3 , 18 nov 2010 19:18

Je hebt hier al een topic over, het is niet de bedoeling om het ganse forum vol te spammen met prietpraat

Reclame

roharro
Juridisch actief: Ja

#4 , 18 nov 2010 19:19

Je hebt hier al een topic over, het is niet de bedoeling om het ganse forum vol te spammen met prietpraat
Dat komt ervan je met al dat drugsgebruik.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

jpc6000
Topic Starter

#5 , 21 nov 2010 12:43

Wat is prietpraat?
Wist ik veel waar ik dit probleem het best kon plaatsen.
Wat Fraciscus betreft, klinkt een beetje gelovig.
Dit zijn plaatselijke problemen, veroorzaakt door onderdrukking.
En dit onzin van heroine hoertjes en dergelijke.
Het zijn jongeren meestal gevlucht uit een land in oorlog of armoede.
Het is gemakkelijk van al wat in onze maatschappij verkeerd loopt op drugs te steken.
Men gebruikt drugs om te ontsnappen aan iets.
Onderzoek eens wat alcoholisme voor schade aan de maatschappij, gebruiker en hun kenissen aanricht. Moet daarom alcohol verboden worden?

ganapathi tantra

#6 , 21 nov 2010 23:49

Geachte Heren Moderators

U hebt het natuurlijk voor het zeggen maar met alle begrip toch wel eens het volgende

Ik heb het ongeluk, maar beschouw mij aub niet als een zielepoot of heb medelijden om zowel mijn eigen vader, mijn schoonvader
zichzelf het graf zien in drinken. Zowel mijn nicht als mijn half zus die ik zeer graag zag zijn door
een (2) dronkelap(zwanzen) doodgereden. een dame waar ik veel van hield heb ik uiteindelijk langs de kant laten liggen.
2 kameraden van dicht bij hun leven naar de knoppen zien maken door de verkoop en gebruik van.

en dan ......

dan kan ik niet begrijpen dat u het platform laat voor zoveel onzin. Naar iemand zoals Herman Brood kon ik gefacineerd zitten
luistren over zijn driggebruik maar dat leek mij toen een intelligent mens. Dit hier is van een totaal andere orde.
Ik weet niethoe andere forumgebruikers hier op reageren maar of dit echt een meerwaarde is ? Persoonlijk gezien en met
mijn ervaringen betwijfel ik dat sterk. Misschien te betreuren dat hier geen experten inzake drugs actief zijn om van woord
te zijn op een weerzinwekkend idee.
Sorry mijn tanden knarsen
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Veebee

#7 , 21 nov 2010 23:58

Amen to that Ganapathi

jpc6000
Topic Starter

#8 , 24 nov 2010 02:54

hahahahah, hohoho, tandengeknars, aieiaie.
Laat u gaan jongen, zoveel fustraties, dat zit niet goed, verdriet is goed, maar die woede oeiei.
Ik vind alcohol een van de meest gevaarlijke drug die er is, dus wat zit u daar te tandenknarsen.
Als men zware straffen uitspreekt voor moordenaars waarom dan niet voor doodrijders?
Maar men houd de mens niet tegen die zich dooddrinkt, zelf al sluit men die alcolieker op dan nog is de kans groot dat hij terug begint te drinken als hij los gelaten word.
Er zijn drugs die dit kunnen verhelpen maar die zijn illegaal, het kapitalisme, de domme regering, en het volgzame gerecht en het volk zorg dat deze idiote situatie word bestendigd.

Bijtje

#9 , 24 nov 2010 06:52

Ik vraag mij vooral af waarom dit onderwerp er 2maal tussenstaat, er is al een topic over. En ik vind het zelf vrij ongepast hoe hij op de mensen reageert. Meteen persoonlijk worden en dan nog de manier waarop vind ik nu ook niet echt iets voor op 'n forum. Het wordt beledigend en kwetsend naar sommige mensen toe als je het mij vraagt.

Beste topic-starter. Op dit forum is het de bedoeling dat iedereen zijn mening kan zeggen en de mensen kan proberen te helpen zonder mensen te beledigen of uit te lachen. Respect heet zoiets. Als u dat niet heeft, horen uw uitspattingen hier ook niet thuis.

Ik heb niets tegen het onderwerp op zich, maar zoals gezegd : iedereen mag zijn mening op een respectvolle manier uiten en als deze niet aansluit op de uwe, dan hoort u dat te respecteren.

ganapathi tantra

#10 , 24 nov 2010 12:14

Als TS dan toch denkt beledigend en degenererend te mogen reageren dan doe ik hem het voorstel als volgt
Get yourself an overdose it will be blissfull for you and us. De egotripperij van deze man grenst aan het
belachelijke. En als we nu zeggen dat zijn drugsgebruik meteen ook wel oorzaak zou kunnen zijn van zoveel
frustratie dan zal dat waarschijnlijk ook niet het geval zijn. Hij/zij spiegelt zichzelf het idee voor dat zijn gedachten
goed op een onwaarschijnlijk hoog niveau staat dat wij als simpele mensen dit nooit kunnen vatten. "Kijk" denkt
hij/zij bij zichzelf: " Ik ben de nieuwe Messias" en is vermoedelijk door jarenlang druggebruik in die overtuiging
zo gesterkt dat hij/zij voor een andere argumentatie niet meer vatbaar is. Mensen en ik spreek ook uit eigen er
varing die continue zware pijnstillers moeten nemen proberen als ze nog gezond van geest zijn van hun gebruik
onderuit te komen omdat iets in hun eigen hoofd zegt dat er iets niet klopt. En dan heb je het ander soort dit
het gebruik van "geestesverruimende middelen" komt promoten.
Ik steek mijn wijsvinger uit meneer en tik een paar keer tegen mijn voorhoofd.
ik zit te knarsetanden omdat u zo'n groot gebrek aan empathie en respect voor een ander heeft dat het op
het randje af zielig is. Zoals bijtje hierboven schreef is het onderwerp ansich echt wel interessant maar ik denk
niet dat het de TS te doen is om een discussie met pro's en contra's maar dat hij vooral zichzelf in de belang-
stelling wil houden door luid keels te schreeuwen hoe dom iedereen wel is en hij persoonlijk de verlichting voor
stelt. Er zijn ongetwijfeld een pak vooraanstaande geleerden en filosofen die het onderwerp al hebben bestudeerd
Ik heb ze zeker niet gelezen maar ik stel voor dat u deze eerst WEL eens leest en dan uw theorieen bedenkt.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

jpc6000
Topic Starter

#11 , 24 nov 2010 12:27

Hou op over God ben antichrist en tegen elke gelovige idioot. De mens geeft God uitgevonden! Een uitvindesel een bedriegerij zoals er zoveel zijn. Ik ben niet om te zalven nog te straffen ik wil alleen de nuchtere koele waarheid.
Ik wil geen populist zijn noch een messias, al ligt dit redelijk dicht bij de waarheid als ik na 50 jaar leven op Aarde zie hoe dom de mens is en blijft.
We moeten een bijennest zijn. Goed met elkaar samen werken ipv elkaar tegen te werken en van elkaar te profiteren en op geld gemunt zijn.
Wat zullen met al dat geld zijn als onze olie op is?

Vandebos

#12 , 24 nov 2010 12:35

Het lijkt me inderdaad tijd om deze draadjes te sluiten. Ik had ze reeds verplaatst naar het café waar de regels en tolerantie lager zijn, maar persoonlijke aanvallen worden niet geduld.

TS wordt veel geluk gewenst met zijn problematiek maar toch vriendelijk verzocht deze op meer geschikte fora te plegen.
De meningen van iedereen op dit forum zijn duidelijk en verzanden in scheldpartijen en monologen behoort niet tot de doelstellingen van JF.

Terug naar “Praat café”