huurcontract is beeindigd, sleutels inloeveren op 30 nov aanstaande.
al jaar lang geen kapotte gaskachel, infrax heeft vorig winter gasgeur vastgesteld in woning.
Enige kachel in huis, geen verluchting mogelijk, schimmle en vocht in woning, huurbaas wil dit op ons verhalen.
Huurbaas belt dat wij moeten komen nieuwe bezichtiging nieuwe huurders, 1 keer gedan, vervolgens huurbaas medegedeeld dat dinsdag de gehele dag het huis te bezichtigen was, wilde hij geen gebruik van maken.
Twee mails gesuurd, dat wij graag afspraken met hem willen maken over bezichtiging, en darbij mede gedeeld, dat wij het niet pretig vinden dat er in ons huis gezellig word gebabbeld met verhuurder en nieuwe huurders, aangezien wij midden in de vrhuis zitten.
Vandaag ga ik post ophalen, en word ik aagevallen door de huurbaas, die mij bij mijn borts greep, en melden dat hij niks met ons nodig had en binen kan komen wanneer hij het wil.
Heeft mij bedreigd, op zeer ernstige en agresieve manier, heeft mij de uitgang geweigerd, deze had hij geblokkerd met auto, zodat ik niet weg kon, situaie werd zo bedriegend dat ik passerende auto heb laten stoppen, dit bleken kijkers voor de woning te zijn, huurbaas stoof weer schreeuwen dop mij af etc etc, ik heb 101 gebeld, situatie was zeer dreigend, en nieuwe huurders, wilde mij helpen,heb ze binnen gelaten in de woning, maar hadden al geen intresse meer door opstelling huurbaas, en huurbaas is hem snle gesmeert, nadat hij hoorde dat ik de nooddienst heb gebeld, aangifte gedaan.
wat kan ik hier aan doen? mag de huurbaas inderdaad maar nieuwe huurders toelaten waneer hij dit wil, of moet hij wel afspraken erover maken met ons?