een mens die bij zijn volle verstand is zal geen drugs gebruiken? hooe hahaha, mag ik even lachen? Wie is er bij zijn volle verstand en niet gaat jij dat bepalen? Lijntje lopen of neusje aanraken? En al wie drugs gebruikt die geeft geen verstand, is dit geen onterecht vooroordeel, discriminatie?
Hoeveel boeken hebt u al over drugs gelezen, of zijn die ook gevaarlijk, men zou er kunnen door besmet kunnen geraken, nietwaar?
Wie weet wat een drugstore is?
Een apotheek, een chemisch pillen verkoper die werkt voor de machtige farmaceutica concerns. De concerns zien die natuurlijke drugs helemaal niet zien zitten, te grote concurrentie.
De drugsdealer verkoopt ook een pilletje XTC of cannabis of andere substantie om de mens zich beter te laten voelen, gelukkiger te zijn, pijn of om andere dimensies van ons bewustzijn te onderzoeken en dat is dan duivels. Een beetje achterlijk en hypocriet, vind je niet?
Ik mag stellen dat het breed denken en de juiste inzichten ik te danken heb door mijn drugsgebruik.
De tegenstanders roepen ook steeds weer in koor, we moeten de mensen beschermen tegen drugs.
Dit is het zoveelste verzinsel, de kans dat men door drugs iets ernstigs tegenkomt is zo goed als onbestaande mits een juist gebruik en kennis ervan.
Als men drugs echter gebruikt om iets te onderdrukken is, is het misbruik en kan het slecht aflopen. Maar dan zou men alles moeten verbieden dat gevaarlijk is, als men daar consequent in is, zo zou niemand nog met de auto mogen rijden want het zou kunnen slecht aflopen. Bij wijze van spreken zou men dan niets meer mogen doen. Waanzin!
Advocaten misbruiken drugs ook dikwijls, als het even kan, oh ja het komt door de drugs. Terwijl dit holle woorden zijn, want onderzoek of die drugs iets mee te maken hebben, gebeurd niet.
En zo blijven die leugens zich opstapelen en iedereen is daarvan na verloop van tijd van overtuigd. Zelf veel drugsgebruikers geven toe dat het verkeerd is om drugs te gebruiken. Blijf er dan toch van af.
Ooit komt de waarheid aan het licht over de grote leugens van drugs. Ik vrees alleen dat dit nog een ganse tijd zal duren, wat naar mijn inzicht de vooruitgang van de mensheid hinderd. Het is te vergelijken met de heksenvervolging uit ons verleden, wanneer heksen (mensen die dicht bij de natuur stonden en door hun kennis anderen hielpen) waren een gevaar voor de macht van kerk en staat. En hun valselijk beschuldigen was de oplossing, net zoals nu gebeurd met drugs.
In drugs zijn er voorstanders en tegenstanders, zolang de tegenstanders het niet aanvaarden blijven we stilstaan. Waar zijn ze bang voor, dat ze wel eens ongelijk zouden hebben?
Als mensen niet aan illegale drugs zouden verslaafd zijn dan zouden ze hoogstwaarschijnlijk aan de drank zitten. Er zijn ongeveer 400.000 alcohol verslaafden in ons land, wat een van de meest destructieve drug is volgens "de lancet" voor de persoon zelf en zijn directe omgeving. Zonder te spreken van de grote economische verliezen.
Wanneer werkt alcohol positief en wanneer word het negatief? Drinkt men max. 2 a 3 alcoholistische dranken per dag en een paar keer per week niets dan zullen er nooit geen problemen ontstaan.
Het probleem met alcohol is dan men steeds meer drinkt met een enorme destructieve werking op lange termijn. En deze vicieuze cirkel moeilijk te doorbreken is, te vergelijken met een heroine of crack verslaving. Iedereen weet bijna hoe gevaarlijk heroine en cocaine is maar vergeet dat alcohol veel gevaarlijker is, doordat het niet illegaal is en aanvaard is, wat het nog gevaarlijker maakt.
En dan blijft iedereen toch maar wijzen naar die illegale drugs. De media die ook op die kar springt, een sport-reporter weet alles van sport waarom dan geen drugskenner aan het woord laten als het over drugs gaat? Er zijn er niet veel geef ik toe, maar als de reporter zelf wat literatuur zou raadplegen dan zou het al veel misverstanden vermeden worden, en het zou ook helpen als ze een eerlijk beleid daarover
zouden voeren. Onwetenheid is de grote kwaal van de mensheid.
Advocaten gebruiken en misbruiken drugs om de onzin van hun klant te verschonen, of zelf high te worden, cocaine is hun geliefde drug, groot ego en mond wat moet een advocaat anders hebben? het komt door de drugs. Wat een onzin, dat word niet onderzocht of drugs iets met de feiten te maken hebben. Trouwens ik zou niet weten hoe men dit zou moeten onderzoeken? De meeste moordernaars die ik ken deden hun daad met alcohol in hun bloed.
Buiten alcohol ken ik geen andere drug die tot criminaliteit leidt, indirect misschien wel, om geld.